در گفتگو کشاورز شفتی با 8دی مطرح شد:

ماجرای عجیب در یکی از روستاهای شفت/ عضو شورای روستای لختکی شفت آب جوش سماور را بر سر کشاورز ریخت + عکس

یک کشاورز شفتی گفت: عضو شورای روستای لختکی شفت در پی درگیری با یکی از افراد به طرف سماور آب جوش رفت و بدون اینکه توجه کند چند نفر نشسته اند سماور را پرتاب کرد و آب جوش سماور بر روی من و یک نفر دیگر ریخت.

ماجرای عجیب در یکی از روستاهای شفت/ عضو شورای روستای لختکی شفت آب جوش سماور را بر سر کشاورز ریخت + عکس

اسماعیل رفیعی کشاورز و دهیار سابق روستای لختکی شفت در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به ماجرای عجیب سوختگی اش به وسیله آب جوش سمار توسط یکی از اعضای شورای روستا، گفت: در قهوه خانه محلمان در روستای لختکی شفت نشسته بودیم که یکی از اعضای شورا و آقای دیگری که از هم محلی ماست راجع به اعتبارات دهیاری پرسش و پاسخی از هم داشتند که در نهایت منجر به درگیری این دو نفر شد.

وی افزود: این عضو شورا که نامش محفوظ است به طرف سماور آب جوش رفت و بدون اینکه توجه کند چند نفر نشسته اند سماور را پرتاب کرد و آب جوش سماور بر روی من و یک نفر دیگر ریخت.

 

 

** ۱۲درصد سوختگی دارم

رفیعی با اشاره به اینکه طبق اعلام دکتر ۱۲درصد سوختگی دارم، تصریح کرد: یک نوبت درمان کردند و مجددا روز شنبه هفته آینده در بیمارستان ولایت نوبت جراحی داده اند که درمان بر پشت و بازویم انجام شود.

وی با بیان اینکه بنده پنج سال پیش دهیار این منطقه بودم، بیان کرد: من فعلا در بیمازستان بستری هستم و همسرم در دادگستری شفت شکایت کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ای بابا خدا شفاش بده بیجاره
در حاشیه