فرمانده سپاه قدس گیلان در جشنواره مالک اشتر:

تمام کارها اگر مورد قبول خدا واقع شود ارزش دارد/ امام جام زهر را هم برای رضای خدا نوشید

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام فعالیت های ما اگر مورد قبول خدا واقع شود ارزش دارد، گفت: حضرت امام (ره) قطعنامه ۵۹۸ را که به جام زهر تشبیه کرده بودند برای حفظ انقلاب اسلامی امضا کرد.

تمام کارها اگر مورد قبول خدا واقع شود ارزش دارد/ امام جام زهر را هم برای رضای خدا نوشید

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با تشکر از برادران اشراف سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: تمام فعالیت هایی که انجام می دهیم اگر مورد قبول خدا واقع شود کار معنا می گیرد.

وی افزود: ما از این انقلاب پاسداری می کنیم اگر این کار برای خدا باشد ارزش دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند برای رضای خدا حتی جام زهر را می نوشم، گفت: حضرت امام (ره) قطعنامه ۵۹۸ را که به جام زهر تشبیه کرد برای حفظ انقلاب اسلامی امضا کرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه کسی باور به پیروزی ما در جنگ تحمیلی نداشت، افزود: اگر کاری برای خدا باشد از طریقی کار جلو می رود که ما قادر به درک آن نیستیم و باید ایمان داشنه باشیم که عزت و ذلت دست خداوند است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اسیر شدن ۱۹ هزار نفر از دشمن در عملیات بیت المقدس، تصریح کرد: این اسیران بعد ها شاکله سپاه بدر را تشکیل دادند و بعد ها در حادثه داعش همین شاکله جلوی داعش ایستادگی کرد و به کمک سپاه داعش را نابود کرد.

سپاه برای تعیین رده‌های برتر به دنبال ایجاد رقابت نیست

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی دبیر ستاد جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان در رابطه با عوامل موثر در ارزیابی رده‌های مختلف سپاه و بسیج اظهار کرد: افزایش اشراف بسیج در حوزه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصاد مقاومتی جز اهداف ارزیابی رده‌های بسیج است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان هدف اصلی را ارزیابی رده های موفق سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: سپاه برای تعیین رده‌های برتر به دنبال ایجاد رقابت نیست.

وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله در سطوح ستادکل سپاه، سازمان بسیج و ستادکل نیروهای مسلح برگزار می شود تصریح کرد: ۱۸ رده مقاومت بسیج محلات خواهران و برادران، ۴ رده گردان بیت‌المقدس، یک رده گردان کوثر، و ۲ رده بسیج دانش آموزی به‌عنوان رده‌های موفق بسیج شناسایی شدند.

بایرامی در پایان سپاه نواحی املش و آستارا را جز نواحی موفق سپاه قدس گیلان اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه