نماینده انزلی در گفتگو با8دی:

نمی توان ساکت ماند؛ رییس جمهور پاسخگوی مردم باشد/ پرونده تروریست های اقتصادی را باید به دادگاه انقلاب سپرد/ مسئولی که بین مردم نیست آمارهای آبکی و حبابی تحویل می دهد

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور، گفت: مجلس نسبت به رییس جمهور درست تصمیم گرفته است زیرا به مردم مسؤلیم، نمی توانیم ساکت بمانیم و باید به مردم جواب دهیم که چرا این اتفاقات افتاده است.

نمی توان ساکت ماند؛ رییس جمهور پاسخگوی مردم باشد/ پرونده تروریست های اقتصادی را باید به دادگاه انقلاب سپرد/ مسئولی که بین مردم نیست آمارهای آبکی و حبابی تحویل می دهد

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه طرح سؤال از رییس جمهور بخاطر اتفاقاتی است که طی چند ماه گذشته اتفاق افتاده است، اظهار کرد: ما هم قبول داریم بخشی از این مشکلات به مسایل برون مرزی بر می گردد که شمنان علیه ما این نقشه ها را پیاده کردند.

وی افزود: فهمیدند که ما در حوزه اقتصادی شاید ضربه پذیر هستیم آمدند بین مردمی که انقلابی هستند و از اول انقلاب تا الان کنار نظام جمهوری اسلامی هستند با نظام فاصله ایجاد کنند.

 

** در ماجرای بنزین شمال کشور با یک دروغ فریب خورد

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه چند ماه گذشته در جاهای مختلف اتفاقاتی افتاد که نشان می دهد برخی ها فریب خورده اند و دشمن توانست از آن بهره بگیرد، افزود: در داستان بنزین، شمال کشور با یک دروغ برخی ها فریب خوردند.

خسته بند با تأکید بر اینکه بخشی از این قضیه به کار کردن دشمن بر روی ما برمی گردد و نفوذی هایی در داخل کشور دارند که می تواند منافقین باشند، تصریح کرد: بخشی از این مشکل از بی تدبیری مدیران و مسؤلانی است که در وزارت خانه ها به عنوان نفوذی هستند و اطلاعات لازم را به جاهایی که هدف دارند می رسانند چون برخی جاها در حوزه های مدیریت دستور از پایین به بالا می رود و خط می دهند و بالا چون اطلاعات لازم را ندارند فقط بدون تعمل و کار کاشناسی روی آن برای کشور نسخه ای می پیچد و می بینیم این اتفاقات افتاده و یک شبه بعضی ها که در انبارهایشان کالاهای مختلف در جاهای مختلف داشتند میلیاردر و تیلیاردر شدند و سواستفاده در این بخش داشتند.

 

** بخشی از مشکلات از بی تدبیری مدیران و مسؤلان است

نماینده مردم انزلی در مجلس بیان کرد: افراد سوء استفاده گر در بخش هایی مانند ارز و خودرو داریم که ارز با نرخ دولتی دریافت کردند و جنس وارد کردند و با ارز دولتی در بازار به فروش رساندند و بی شک یک بخشی از مشکلات به این موارد بر می گردد.

 

** دپوی آهن آلات در انبارها و افزایش ۲.۵ برابری قیمت آهن از ابتدای سال ۹۷

خسته بند با تأکید براینکه ما که دیگر در بخش آهن نباید مشکل داشته باشیم، اضافه کرد: این که دیگر مواد اولیه نیست، آهن از اول سال ۹۷ تا الان بیش از دو و نیم برابر با افزایش قیمت مواجه بوده است و الان نزدیک به شش هزار تومان بفروش می رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این ها در انبارها وکارخانجات فولاد دپوی آهن آلات داشته اند و الان سه شیفت کار می کنند و همه آهن آلات را خریداری کردند و تولید کنندگان هم در این بخش نهایت سوء استفاده را کردند و در این راستا این اتفاق می افتد که پیمانکارانی که برای دولت در این بخش با صد ها نیرو کار می کنند حاضر است برود خسارت بدهد و پروژه را تحویل دولت دهد در نتیجه کار انجام نمی گیرد چون پیمانکار در این شرایط با افزایش قیمت ها نمی تواند ورود کند.

خسته بند افزود: از طرفی هم دولت اسناد را ۲ ساله و ۳۰ماهه با بیش از ۴۰درصد می دهد  و با بد بختی که تولید کننده ها دارند و در بانک ها باید دنبال آن باشند و بانکدار نمی داند که پیمانکاران سرمایه های کشورند و چند ماه اینها رامعطل می کند و نمی فهمند که این پیمانکار این اوراق را باید در بازار بورس تبدیل به پول کند.

 

** کارشکنی ها عمدا و سهوا انجام می شود/ این مدیریت غلط است که مردم نمی توانند دردشان را به مسئولان بگویند

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه یعنی از همه جا کارشکنی عمدا و سهوا انجام می شود، افزود: این مدیریت غلطی است که در سیستم اداری ما و افرادی که مسؤولند وجود دارد و حتی اجازه نمی دهند که افراد بروند دردشان را به آنها بگویند، در اتاق هایشان بسته است انگار اینها به اصطلاح از یک جای دیگر و از کره دیگر آمده اند.

وی با تأکید بر اینکه همه اینها باعث می شود اتفاقات نامیمونی در کشور ما بیفتد که در بخش هایی مانند لبنیات و چیزهای دیگر وضع افسارگسیخته وجود دارد، تصریح کرد: تنها راه این است که ما باید این پرونده ها را به دستگاه قضایی با مقررات و سیستم و چارچوب تعیبن شده بسپریم و تحویل دادگاه انقلاب شود.

 

** باید پرونده تروریست های اقتصادی را به دادگاه انقلاب سپرد/ مردم تحمل روند آرام قضایی را ندارند

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه این ها مفسدان فی الارض هستند و تروریست های اقتصادی هستند، بیان کرد: این هم نوعی براندازی نظام است و پرونده اینها باید تحویل دادگاه انقلاب شود زیرا روالی که الان طی می شود آرام است و بعد از ۲ سال می خواهند بگویند فلانی را شش ماه و شش سال زندان کردیم اما مردم تحمل این زمان را ندارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: تنها راه این است که پرونده ها همچنون گذشته به دست دادگاه انقلاب می افتاد به این دادگاه ارجاع شود و اشد مجازات تا حکم اعدام و مصادره کل اموال را برای این افراد از خود فرد تا خانواده اش انجام دهند.

 

** دولت و دستگاه قضا با این سیستم کارایی لازم را ندارند/ مردم حتی نمی توانند برخی از مسئولان را ببینند

خسته بند با بیان اینکه در غیر این صورت دولت و دستگاه قضا با این سیستم کارایی لازم را ندارند، گفت: رییس جمهور باید بر اساس قانون پاسخگوی مجلس باشد و نمایندگان هم نمایندگان مجلس هستند و در تیررس هستند، کدام مسؤلی است که با مردم بنشیند و صحبت کند و مردم با آن طلبکارانه  برخورد کند؟ اصلا مردم نمی توانند برخی از اینها را ببینند!

 

** مسئولی که بین مردم نیست آمارهای آبکی و حبابی تحویل می دهد

وی ادامه داد: وقتی مسئولان داخل مردم نباشند همه چیز را گل و گلاب می بینند و آمارهای آبکی و حبابی را به مردم گزارش می دهند و اشتغال و همه چیز را خوب جلوه می دهند ولی در میدان و بازدید میدانی بین مردم  می بینیم همچین چیزی نیست و مشکلات و بیکاری بیداد می کند.

 

** رییس جمهور باید ظرف یک ماه به مجلس توضیح بدهد و تکلیف کابینه اش را روشن کند

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: رییس جمهور ظرف یک ماهی که مشخص شده باید بیاید توضیح بدهد و تکلیف کابینه اش را روشن کند و افرادی را که به درد این کار نمی خورند و نمی توانند کار انقلابی انجام دهند را محترمانه کنار بگذارد.

وی با بیان اینکه. رییس جمهور افرادی را انتخاب کند که بتوانند کار انقلابی انجام دهند، افزود: در این راستا رضایت مردم را خواهیم دید در این مسیر می توان نتیجه دید در این یک ماهی که قانون به رییس جمهور فرصت داده است بیاید تغییرات اساسی در دولت را انحام بدهد.

نماینده انزلی در مجلس شورای با تأکید بر اینکه دولت متعلق به همین نمایندگان است، تصریح کرد: نمایندگان هم مال همین دولت است فرقی ندارد همه داخل یک کشتی هستیم.

 

** نمی توانیم ساکت بمانیم و باید به مردم جواب دهیم که چرا این اتفاقات افتاده است

خسته بند ادامه داد:  به مردم مسؤلیم نمی توانیم ساکت بمانیم و باید به مردم جواب دهیم که چرا این اتفاقات افتاده است.

وی گفت: تا الان دشمن از این بی تدبیری استفاده کرده است و با تمام قوا و قدرت با سردمداری رژیم صهیونیستی و آمریکا و نوچه های آنها عربستان و غیره کار می کنند.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در داخل کشور تدبیر داشته باشیم، اضافه کرد: چرا باید این مزدوران در داخل کشور برای ما مشکل ساز شوند؟!

 

** طرح سؤال از رئیس جمهور چاره کار بود/ باید پاسخگو باشیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور یا بیان اینکه فکر می کنم چاره کار این بود و مجلس نسبت به رییس جمهور درست تصمیم گرفته است، تصریح کرد: رییس جمهور هم باید نسبت به مردم و مشکلات مردم درست تصمیم بگیرد.

 

** دستگاه قضا باید با تروریست های اقتصادی با اشد مجازات برخورد کند

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم باید هدایت کند این پرونده ها را به دادگاه انقلاب به صورت انقلابی و خارج از نوبت و کمتر از یک هفته این اتفاقات بیفتد و تروریست های اقتصادی را باید با اشد مجازات برخورد کند تا مردم خوشحال و امیدوار به نظام شوند و کسی نتواند از ماهواره و فضای مجازی مردم را فریب بدهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه