عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با 8دی:

دولت ۵ قلم کالا را ارزان تر در اختیار مردم قرار دهد/ شش تن طلای کشور به قیمت ارزان فروخته شده است!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شش تن طلای کشور را پیشکش کردند و به قیمت ارزان فروختند، گفت: بدون هیچ تدبیری این کار انجام شد و از سویی دیگر  پول را می دهند به عده ای  که کالای لوکس و لوازم آرایشی وارد کنند.

دولت ۵ قلم کالا را ارزان تر در اختیار مردم قرار دهد/ شش تن طلای کشور به قیمت ارزان فروخته شده است!

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به ریشه نوسانات بازار ارز و مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: ریشه مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار ارز را باید در دو بخش مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه تأثیرات تحریم ها بر بروز و انباشت مشکلات اقتصادی کشور کم است، تصریح کرد: عدم مدیریت توسط دولت  تأثیرات بیشتری در این رابطه دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شش تن طلای ما را پیشکش کردند و به قیمت ارزان فروختند، اضافه کرد: بدون هیچ تدبیری این کار را کردند و از سویی دیگر پول را می دهند به عده ای  که کالای لوکس و لوازم آرایش  وارد کنند و خزانه را با این وضعیت به هدر دادند.

قاضی پور گفت: الان باید ارز در بحث کالاهای اساسی و مواد اولیه برای تولید ملی اختصاص داده شود تا با رونق تولید کالاهای ایرانی را در بربگیرد اما این کار را نکردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: سود بانکی را یک دفعه پایین آوردند و این پول های شناور بازار بانک ها، دلار، خودرو، سکه و مسکن را تغییر اساسی داد.

وی در ادامه گفت: دولت پنج قلم کالا مانند روغن، برنج، گوشت، قند و شکر را آسانتر با قیمت پایین در اختیار کل مردم قراردهد تا تا مشکلات بیشتر نشود.

قاضی پور با تأکید براینکه انتظار داششتیم دولت سریع تر برنامه ای برای جمع آوری پول های شناور در بانک ها اقدام می کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه