بهترین آنتی ویروس‌های مرداد ۱۳۹۷ برای ویندوز ۱۰

انستیتو امنیتی AV-TEST در تازه‌ترین دور از بررسی‌ها و رتبه بندی خود به انتخاب بهترین آنتی ویروس‌ها برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرداخته است.

بهترین آنتی ویروس‌های مرداد ۱۳۹۷ برای ویندوز ۱۰

به گزارش هشت دی، در این دور از بررسی‌ها، Avira ,Kaspersky و McAfee در صدر چارت قرار گرفته‌اند و توانسته اند امتیاز ۶ از ۶ را در هر یک از بخش‌های محافظت، تأثیر بر سرعت و استفاده آسان به دست بیاورند. همچنین Avast Free Antivirus ،AVG Internet Security ،Bitdefender Internet Security و Symantec Norton Security هر یک با مجموع امتیاز ۱۷.۵ از ۱۸، عملکرد نزدیک به عالی را به نمایش گذاشته‌اند. اما در این دور Comodo Internet Security  و PC Pitstop PC Matic با کسب امتیاز ۱۵.۵ از ۱۸، ضعیف‌ترین عملکرد را به نمایش گذاشتند.

شاید قابل‌توجه‌ترین یافته این دور از بررسی‌ها، عملکرد بسته امنیتی Kaspersky Internet Security باشد، این محصول توانسته برای ماه زیادی در صدر جدول قرار بگیرد و بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این محصول کمپانی Kaspersky  توانسته نه تنها هر یک از تست‌های سه‌گانه بالاترین امتیاز ممکن را کسب کند، بلکه ۱۰۰ درصد از حملات روز صفر را نیز مسدود کرده و تمامی بدافزارهای استفاده شده ظرف چهار هفته بررسی را شناسایی کرده است.

همچنین Kaspersky Internet Security در استفاده آسان نیز بی نقص عمل کرده و خبری از تشخیص اشتباه وب سایت یا برنامه‌ها نبوده است.

منبع: شهرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه