پایان اردوی تدارکاتی داماش با شکست مقابل بادران

اردوی تدارکاتی شش‌روزه داماش گیلان در تهران با برگزاری سه دیدار تدارکاتی به پایان رسید و لاجوردی پوشان شهر باران با شکست مقابل بادران به رشت بازگشتند.

پایان اردوی تدارکاتی داماش با شکست مقابل بادران

به گزارشهشت دی، تیم فوتبال داماش گیلان در آخرین روز اردوی تدارکاتی شش‌روزه خود در تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران رفت و با نتیجه یک بر دو مقابل این تیم لیگ دسته اولی شکست خورد.

داماشی‌ها دیدار را با ترکیب جاسم یاسر الهی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی، حسن نیازی، محمد طالبی، میثم میر پسندیده، علیرضا توکلی، مرتضی حیدری و سعید باقر پسند آغاز کردند و موفق شدند نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان برسانند.

شاگردان سیامک فراهانی نیمه دوم را با ترکیب جاسم یاسر الهی، کنعان طاهر نژاد، امیرحسین دهقان، آزاد جعفرزاده، امیر تیزرو، حسن نیازی، مجید خدابنده لو، سید محمد اسلامی، علیرضا توکلی، علی آل کثیر و سعید باقر پسند آغاز کردند و در دقیقه ۶۰ توسط علیرضا توکلی به نخستین گل بازی دست‌یافتند، گلی که در دقایق ۷۲ و ۷۴ توسط بادرانی ها پاسخ داده شد تا داماش گیلان سومین دیدار تدارکاتی خود را با شکست پشت سر بگذارد.

 تیم فوتبال داماش گیلان با برگزاری سه دیدار تدارکاتی به اردوی شش‌روزه خود در تهران خاتمه داد، نماینده گیلان در لیگ دسته دوم مقابل تیم داتیس خودرو تهران با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست‌یافت و در برابر سایپا و بادران به ترتیب با نتایج صفر بر یک و یک‌بردو تن به شکست داد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه