کارشناس اقتصادی در گفتگو با 8دی:

قوه قضاییه صادر کننده مجوز ویژه واردات خودرو را محاکمه کند/ اقتصاد کشور با نشستن سر سفره بیگانه به سراشیبی کشانده شد

کارشناس اقتصادی گفت: وظیفه قوه قضاییه و دادستان کشور است که به عنوان مدعی العموم ابتدا صادر کنندگان مجوز ویژه  واردات خودرو را محاکمه کند و بعد به محاکمه متخلفین و سو استفاده کنندگان از ارز دولتی و گرانفروشان خودرو بپردازد.

قوه قضاییه صادر کننده مجوز ویژه واردات خودرو را محاکمه کند/ اقتصاد کشور با نشستن سر سفره بیگانه به سراشیبی کشانده شد

عبدالمجید شیخی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه طبق اطلاعات موثق دست یکی از نزدیک ترین عوامل در واردات خودرو آغشته شده است، اظهار کرد: باید به سخن رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز استناد کنیم که گفت ارز دولتی را یکی از وزرا برای واردات دارو برداشته است ولی میز و صندلی وارد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه یکی از خبرگزاری ها نکته ای را در این مورد طی مصاحبه با بنده سانسور کرد، تصریح کرد: می خواهم از طریق این تریبون به گوش مردم برسانم که این است دست دولت در مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و مشکل این است که دولت اجازه واردات این خودروها را داده است.

کارشناس اقتصادی اضافه کرد: چرا در این شرایط جنگ اقتصادی که دشمن با تمام امکانات علیه ما راه انداخته است و مشکل تأمین ارز داریم و پول ما بعد از فروش نفت بر نمی گردد، چرا ارزی که با خون عوامل داخلی به دست آمده است و با خون شهدا رنگین است که برای ایجاد امنیت در این کشور جانشان را فدا کردند باید این ارز خرج واردات خودرو یعنی کالایی زینتی شود و به کام سردمداران مرفه کاخ نشین وابسته و غیر وابسته به دولت باشد؟!

شیخی با بیان اینکه خودروسازانی در کشور داریم اما در دولت  برنامه ای برای تقویت اینها وجود ندارد، گفت: معمولا مدیران این شرکت ها عملا بخاطر این بی برنامگی دولت کارایی لازم را ندارند و علامت های بد به مردم می دهند و مردم را به خرید خودرو خارجی تشویق می کنند.

وی با بیان اینکه تقاضا در جریان خرید خودرو منحرف شده است، اضافه کرد: برنامه های اقتصادی کشور بر اساس آموزه های منسوخ نظام سرمایه داری غربی اداره می شود.

کارشناس اقتصادی گفت: وظیفه قوه قضاییه و دادستان کشور است که به عنوان مدعی العموم ابتدا صادر کنندگان مجوز واردات خودرو را محاکمه کند و بعد به محاکمه متخلفین و سو استفاده کنندگان از ارز دولتی و گرانفروشان خودرو بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما را در این پنج سال با التماس از غربی ها و نشستن سر سفره بیگانه به سراشیبی کشانده شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه