سردار نوریان معاون اجتماعی ناجا شد

با کناره‌گیری سردار منتظرالمهدی از معاونت اجتماعی ناجا، سردار نوریان جایگزین وی شد.

سردار نوریان معاون اجتماعی ناجا شد

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم، شهیدان مرزبانی و عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هست آنان است، مردان مردی که روزگارانی با آنان همسفر و هم نفس بودیم؛ ابدان مطهرشان آماج گلوله‌های دشمن قرار گرفت و تا آخرین نفس و آخرین منزل ایستادند تا امروز بمانیم، ستارگان پر فروغ و بی غروبی که در کهکشان‌ها نشانگانی هستند برای ما زمینیان و خاکیان و شاید در زمین گمنام ولی در آسمان‌ها مشهورترین‌ها هستند، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهیدمظلوم نیروی انتظامی.

وی افزود:خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود گفت: همه اذعان‌ها در خوبی و پویایی ناجا به دلیل اندیشه راهبردی فرمانده ناجا دارند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه فرمانده ناجاحتما بر من میببخشایند این تمجید ها را عنوان کرد:شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته میدانید که نه بدنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری اما در این پایان ماموریتم درمعاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده نگری و آینده نگاری، پیش بینی، پیش دستی، پیش تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است و دارای قدرت گفتمان، مجاب گری و تغییر اذهان و… می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: در فضای اندیشه‌گی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب گری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن ها را همراه کنند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند.در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی وانتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.

وی با تقدیر از درایت فرمانده ناجا و فرصت‌سازی وی برای فرماندهان و استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور ارتقاء نیروی انتظامی گفت:‌ شما بزودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های وی از پیچ های صعب العبور گذر و آینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجا خواهد بود. انشالله.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح کارکرد و ماموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمت کش و مظلوم هستند.

منتظرالمهدی یادآور شد: همواره در مرکز و استانها تیم‌های رسانه‌ای و عملیات روانی درفضای مجازی به صورت شبانه روز و بر خط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان هستیم.

وی درپایان انتخاب سردار نوریان در سمت معاون اجتماعی را تبریک و از فرمانده ناجا بخاطر قبولی کناره‌گیری خود از این معاونت تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه