رتبه‌بندی مدارس غیردولتی کشور از سال آینده

زینی‌وند در خصوص رتبه‌بندی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: زمانی که مدیرکل مدارس غیردولتی بودم، یک پروژه‌ای را درباره رتبه‌بندی مدارس غیردولتی شروع کردیم.

رتبه‌بندی مدارس غیردولتی کشور از سال آینده

به گزارش هشت دی،مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رتبه‌بندی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: زمانی که مدیرکل مدارس غیردولتی بودم، یک پروژه‌ای را درباره رتبه‌بندی مدارس غیردولتی شروع کردیم.

وی با بیان اینکه ملاک‌ها و معیارهای ارزیابی مدارس غیردولتی تدوین شده است، گفت: در حال حاضر به صورت پایلوت در حال بررسی اثربخشی معیارها و ملاک‌ها هستیم.

زینی‌وند در خصوص روند تدوین رتبه‌بندی مدارس غیردولتی، توضیح داد: مرحله اول، تعیین معیارها و ملاک‌ها بود که گروهی از اساتید و متخصصان را مأمور کردیم تا در قالب یک پروژه، معیارها و ملاک‌ها را معین و مشخص کردند.

وی افزود: درباره میزان تأثیر هر کدام از این معیارها و ملاک‌ها در مدارس نیز گروهی از اساتید تعیین شدند که در حال حاضر این طرح به صورت پایلوت در ۵۰ مدرسه در حال انجام است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بررسی‌ها تا پایان امسال انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم از سال آینده رتبه‌بندی را شروع کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه