سامسونگ با این اتفاق بازار میان رده های موبایل را از دست می دهد

میان رده های سامسونگ به روز رسانی اندروید هشت را با کمی تاخیر دریافت می کنند. وب سایت ترکیه ایی سامسونگ را می توان معتبر ترین محیط برای دریافت زمان به روز رسانی های مختلف است. حال این وب سایت خبری منتشر کرده است که برای طرفداران سامسونگ باز هم ناراحت کننده است. اتفاقی که برای اولین بار نیز رخ می دهد.

سامسونگ با این اتفاق بازار میان رده های موبایل را از دست می دهد

به گزارش ۸دی، سال گذشته بود که تقریبا تمام برند هایی که اندروید هفت را می توانستند دریافت کنند ارسال شده بود و تنها کاربران میان رده سامسونگ بودند که تقریبا از ارسال این به روز رسانی ناامید شده بودند و امسال نیز میان رده های سامسونگ باز هم شرایط مشابهی را دریافت می کنند. گوشی های هوشمند گلکسی J3 2017 ،J5 Pro و J7 pro سه موردی است که به نظر می رسید تمام کاربران تا کنون به واسط رده و قیمت آن ها این به روز رسانی را دریافت کنند. تصویر منتشر شده نشان می دهد که سری ای ۲۰۱۷ که شامل گلکسی A3 ؛ A5 و A7 می شود که مطابق وعده این کمپانی کره ایی تا ۱۰ آگوست در اختیار کاربران قرار می گیرد. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد نسخه به روز رسانی آن ها آماده شده است و در حال حاضر برای تست وجود دارد.

اما گوشی های سری جی یعنی J3 2017 ،J5 Pro و J7 pro این به روز رسانی را دیرتر دریافت می کنند که بسیار عجیب و ناامید کننده است . دریافت به روز رسانی در آخر ماه سپتامبر برای اندروید هشت قابل دفاع نیست زیرا در این ماه گوشی های بسیاری روانه بازار خواهند شد که این به روز رسانی را به صورت کامل دریافت می کنند. این سه گوشی هوشمند در سال جاری پرفروش ترین موبایل های میان رده سامسونگ بوده اند و بدون شک این اتفاق باعث بدبین شدن کاربران می شود و باید منتظر نتایج بد این موضوع بر روی خرید های سال آینده کاربران و علاقه مندان گوشی های میان رده سامسونگ باشیم.

کمپانی سامسونگ در به روز رسانی های گوشی های پرچم دار به طور کلی یکی از پیشگامان است و همواره به روز رسانی های مختلفی را روانه بازار می کند اما در بخش میان رده سامسونگ مدت ها است که بازار را به هوآوی و شیائومی تقریبا واگذار کرده است و در سال های اخیر نیز تلاش بسیار زیادی برای رسیدن به این موفقیت داشته است . اما باید دید سامسونگ چگونه این موضوع را به شکلی مثبت برطرف می کند نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ارسال دیرهنگام به روز رسانی در گوشی های میان رده باعث می شود از خرید برند سامسونگ منصرف شوید؟ یا با تمام این مشکلات برند سامسونگ را به گوشی های دیگر موجود در بازار ترجیح می دهید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه