به مناسبت پرواز بی بازگشت 655؛

شهادت ۲۹۰ ایرانی سندی از چهره سیاه حقوق بشر آمریکایی/ مادر خلبان ایرباس ایران: هنوز داغ محسن بر قلبم تازه است

۱۲تیر سالروز انهدام هواپیمای ایرباس مسافربری ایران توسط ناو جنگی وینسنس در خلیج فارس است که نماد عینی نقض حقوق بشر توسط آمریکا است و این در حالی است که مقامات آمریکایی با اهدای مدال افتخار به «ویلیام راجرز» کاپیتان ناو وینسنس چهره واقعی و خوی غیرانسانی خود را به جهانیان ثابت کردند.

شهادت ۲۹۰ ایرانی سندی از چهره سیاه حقوق بشر آمریکایی/ مادر خلبان ایرباس ایران: هنوز داغ محسن بر قلبم تازه است

به گزارش خبرنگار ۸دی، آمریکا این شیطان بزرگ در رینگ مبارزه بر سر جهان خواری و زیر سلطه قراردادن مظلومان جهان و ریختن منابع و دارایی های کشور ها به جیب خود با حریفی چقر و قوی به نام نظام جمهوری اسلامی که بر محور بشر دوستی و دفاع از مظلومان ریشه نزدیک به ۴۰ سال است که سرشاخ شده است.

آمریکای جهان خوار در این میدان مبارزه از هر شگرد و ترفندی برای ناک اوت کردن حریف قدر خود استفاده کرد همچون ترور نخبگان، حمایت از رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی، تحرمی های پی در پی و استفاده کرد که یکی از مصادیق آن را می توان حمله به  هواپیمای مسافربری ایرباس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ اشاره کرد.

نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر برخورداری از هدایت معمار کبیر انقلاب و رهبر آزادگان امام خمینی (ره) با دست خالی مشت های محکمی برچهره استکبار جهانی زد و آن ها هم برای زخم زدن بر پیکر نظام اسلامی ترور هایی مانند هفتم تیر و ساقط کردن هواپیمای ایرباس ایرانی را رقم زدند.

۱۲تیر سالروز انهدام هواپیمای مسافربری ایرانی توسط نهنگ خون خوار وینسنس در خلیج همیشه فارس است که نماد عینی نقض حقوق بشر توسط آمریکا است و این در حالی است که مقامات آمریکایی با اهدای مدال افتخار به «ویلیام راجرز» کاپیتان ناو وینسنس چهره واقعی و خوی غیرانسانی خود را به جهانیان ثابت کردند و سازمان به اصطلاح نیز چشمانش را همچون همیشه بر روی این جنایات آشکار و علنی بر بشریت بست.


** مادر خلبان شهید محسن رضاییان: هنوز داغ محسن بر قلبم تازه است

زهرا رضاییان مادری از تبار زینب کبری (س) است که در حسرت بوی پیراهن یوسف گمگشده خود سالهاست تنها چشمانش را به عکس فرزند رشید خود خلبان شهید محسن رضاییان دوخته است.

زهرا رضاییان مادر خلبان شهید محسن رضاییان با قلبی آکنده از داغ فرزند برومند خود در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، گفت: محسن متولد سال ۱۳۲۹ است اما هر سال تیرماه که می رسد حالم دگرگون است.

وی با بیان اینکه هنوز داغ محسن بر قلبم تازه است، گفت: مردم داری از صفات برجسته شهید محسن رضاییان است.

مادر خلبان شهید محسن رضاییان ادامه داد: محسن انقلابی و مردم دار و خانواده دوست بود و خیلی دست خیر داشت و به بستگان، دوستان و آشنایان کمک می کرد.

خلیج همیشه فارس شاهد بزرگ دادگاه محکومیت جنایات استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی پرونده های مختلف مانند شهادت دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس به ویژه حادثه ایرباس ایرانی است.

خلبان شهید محسن رضاییان از پرواز ۶۵۵ ایران ایر به مقصد شهادت و پیوستن به تبار شهدای تاریخ انقلاب اسلامی در عرش الهی پل زد.

مقام معظم رهبری فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، پس بیاییم در جاده زنده نگه داشتن یاد شهدا سر تعظیم در مقابل مقام شامخ شهدا سر تعظیم فرود بیاوریم و با زبان بی زبانی از شهدا طلب شفاعت کنیم تا شفیع ما در روز محشر باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه