با انتخاب عزیزی و پس از شایعه تغییر مالکیت؛

نوین: با قدرت به کارمان ادامه می دهیم/رأی دادگاه ربطی به فعالیت ما در باشگاه سپیدرود ندارد

مالک باشگاه سپیدرود گفت: مالک قانونی باشگاه سپیدرود هستم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم.

نوین: با قدرت به کارمان ادامه می دهیم/رأی دادگاه ربطی به فعالیت ما در باشگاه سپیدرود ندارد

به گزارش ۸دی، محمدنوین عصر امروز در گفتگویی با اشاره به وضعیت مالکیتی سپیدرود گفت: حدود ده روز پیش و طی فرآیندی کاملا قانونی تیم را از آقای شهاب مومنی مالک قبلی باشکاه سپیدرود و زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان گیلان تحویل گرفته ایم و در این مدت فعالینهای خود را انجام داده ایم.با ده بازیکن تاثیرگذار و با ارزش تیم که تیمهای زیاذی خواهان آنها بودند تمدید کردیم و از سه شنبه هفته گذشته تمرینات خود را جهت حضور پرقدرت در لیگ برتر آغاز کرده ایم.

امروز نیز با یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان آقای خداداد عزیزی به توافق رسیده ایم و ایشان از فردا کار خود را در سپیدرود به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد و به زودی جذب چند بازیکن دیگر را مدنظر داریم که با هماهنگی کادرفنی اقدام به جذب آنها خواهیم کرد.

وی در رابطه با خبری مبنی بر اینکه تن راده با حکم دادگاه مجددا مالک سپیدرود شده است گفت: بنده به شخصه به مسائل حقوقی آشنایی کامل دارم. این رای ربطی به فعالیت ما در باشگاه سپیدرود ندارد و این رای در واقع فقط به این معنی می باشد که جلوی نقل و انتقال مالکیتی در آینده گرفته شده است و ما طبق دستور اداره ورزش و جوانان با قدرت به کارمان ادامه میدهیم و اگر هر کسی ادعایی نسبت به مالکیت تیم دارد بهتر است از طریق قانونی اقدام کند و ما صحبت دیگری در این زمینه به خاطر آرامش سپیدرود انجام نخواهیم داد.

هواداران عزیز سپیدرود که بزرگترین و اصلی ترین مالک سپیدرود هستند نگران این مسائل نباشند و یقین بدانند مجموعه ما تمام تلاش خود را برای سربلندی و موفقیت سپیدرود بزرگ انجام خواهد

منبع: رود سپید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه