قیمت طلا، سکه وارز در بازار امروز

هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۴۷۲هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۱۱هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلا، سکه وارز در بازار امروز

به گزارش ۸دی، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل دو میلیون و ۴۷۲ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۹۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۹۵ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۲۱۱ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۰.۷ دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشاهده تغییرات لحظه‌ای قیمت طلا، دلار، سکه و ارز

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود ولی از ۳۱ اردیبهشت تا امروز نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و امروز ۴۲۴۲ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۸ هزار و ۱۱۳ تومان و هر پوند با ارزش ۹ هزار و ۲۷۰ تومان و درهم امارات ۱۹۰۳ تومان دادوستد می‌شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه