اجرای طرح فصل رویش در گیلان

همزمان با آغاز فصل تابستان، طرح فصل رویش در گیلان اجرا می‌شود.

اجرای طرح فصل رویش در گیلان

به گزارش ۸دی، مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، طرح فصل رویش با هدف آموزش و توانمندسازی دانش آموزان در گیلان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح فصل رویش بر ۳ اصول تربیتی آموزش‌های معرفتی مبتنی بر سیر فکری – تربیتی، آموزش‌های تشکیلاتی مبتنی بر افزایش توان مدیریت در راهبری انجمن اسلامی مدرسه و سایر آموزش‌ها مبتنی بر افزایش سطح مهارت‌های فردی و اجتماعی است.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به اینکه آموزش‌های تشکیلاتی شامل ۲ بخش عمومی و اختصاصی است خاطر نشان کرد: در بخش عمومی، دانش آموزان آموزش‌های ناظر به مفهوم و چیستی کار تشکیلاتی، اصول و مبانی کار را فرا می‌گیرند.

مهیار فتحی‌پور افزود: همچنین در بخش اختصاصی، آموزش‌های تشکیلاتی خاص ناظر به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همچون اهداف، سیاست‌ها و مأموریت‌های تشکل، آشنایی با برنامه‌ها، شرح وظایف و ساختار آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مهارت برگزاری هیأت، برپایی نمایشگاه، تهیه گزارش از فعالیت‌های انجمن اسلامی برای ارائه به مربی و تهیه خبر از فعالیت‌ها، نامه‌نگاری، تولید نشریه و مدیریت رسانه‌های انجمن اسلامی از قبیل سایت، وبلاگ و استفاده از رسانه برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی از دیگر محور‌های حوزه مهارت آموزی تشکیلاتی در اجرای طرح فصل رویش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه