نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

پروژه راه انزلی ـ رودسر متوقف شده است/ کشاورزان واگذارکننده زمین های اطراف سد پلرود مطالباتشان را دریافت نکرده اند

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه پروژه راه انزلی ـ رودسر متوقف شده است، گفت: اگر چه اعتباری در سال ۹۷در بودجه برای آن در نظر گرفته شده است ولی این پروژه حرکتی ندارد.

پروژه راه انزلی ـ رودسر متوقف شده است/ کشاورزان واگذارکننده زمین های اطراف سد پلرود مطالباتشان را دریافت نکرده اند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت پروژه های شهرستان های رودسر و املش، اظهار کرد: بعضی از پروژه ها در این مناطق از سرعت لازم برخوردار نیست و انتظار داریم پیمانکاران با دریافت مطالباتشان کار را سرعت دهند.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه انزلی ـ رودسر در چمخاله متوقف است، تصریح کرد: اگر چه پیمانکاری گرفته شده است ولی تملک زمین ها باید با پیگیری های فرماندار رودسر و اداره راه و شهرسازی صورت بگیرد تا مردم هم از بلاتکلیفی در بیایند و کار ادامه پیدا کند.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه این راه از ساختار گردشگری هم برخوردار است، اضافه کرد: از وضعیت فعلی این پروژه رضایت ندارم امیدوارم هرچه سریعتر این پروژه سرعت بگیرد اگر چه اعتباری در سال ۹۷در بودجه برای آن در نظر گرفته شده است ولی این پروژه حرکتی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه پروژه راه املش ـ شلمان مشکل اعتباری دارد، افزود: به خاطر مطالبات پیمانکار این پروژه متوقف است و تلاش ما این است تا این پروژه را هم به حرکت در بیاوریم.

عباسی گفت: قول و قرارهایی را وزارت راه و شهرسازی دادند و پیگیری هایی هم از طریق سازمان برنامه و بودجه شده است ولی هنوز به مرحله عمل نرسیده و رضایت مندی حاصل نشده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه فعالیت در بستر پروژه سد پلرود وجود دارد، اضافه کرد: مطالبات سال ۹۶پیمانکار این پروژه تکمیل شده است و تنها در بحث تملک زمین ها و نقدینگی مشکلاتی وجود دارد.

وی با تأکید براینکه جمعی از کشاورزان که در حاشیه سد زمین هایشان را واگذار کردند مطالباتشان را دریافت نکردند، اظهار کرد: امید داریم هرچه سریعتر از طریق آب منطقه ای تکلیف این کشاورزان عزیز معلوم شود تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و ضرر و زیان آنها هم باید پرداخت شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه