نماینده آستانه و کیاشهر در گفتگو با 8دی:

فشار بر کشورهای مستقلی مانند ایران از اهداف FATF است/ پیشنهاد نمایندگان پس گرفتن این لایحه توسط دولت بود

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدود کردن جریان های مقاومت و فشار بر کشورهای مستقلی مانند ایران از اهداف FATF است، گفت: پیشنهاد دوستان ما در صحن مجلس به دولت این بود که ترجیحا این لایحه را پس بگیرد.

فشار بر کشورهای مستقلی مانند ایران از اهداف FATF است/ پیشنهاد نمایندگان پس گرفتن این لایحه توسط دولت بود

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار هشت دی درباره قرارداد FATF، اظهار کرد: این قرارداد یک معاهده بین المللی ذیل سازمان ملل برای جلوگیری از تأمین منابع مالی تروریسم است.

 

وی با بیان اینکه قرارداد FATF ظاهر خوبی دارد، اضافه کرد: این قرارداد در ظاهر برای مبارزه با پول شویی و عدم تأمین منابع مالی برای تروریسم است و ظاهر شسته رفته ای دارد.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، با بیان اینکه سمت و سوی این قرارداد در آینده محدود کردن جریان مقاومت و حزب الله و فشار بر کشور های مستقلی مانند نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یکی از شروط پیوستن و اجرای برجام توسط اروپا شاید همین معاهده بوده است.

 

قربانی با بیان اینکه به همین جهت هم دولت لایحه ای به مجلس آورد، اظهار کرد: به جهت حساسیت حاکم بر مجلس بعید می دانم مجلس به این لایحه رأی بدهد.

 

وی افزود: پیشنهاد دوستان ما در صحن مجلس به دولت این بود که ترجیحا این لایحه را پس بگیرد و هدف مقابله با اهداف بلند جریان های استکباری باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تصویب اف.ای.تی.اف،پالرمو و مانند برای ایران فاجعه است و البته مشکلی را در امور بانکی حل نمی کند.مجلس قبل با تصویب20دقیقه ای برجام خاطره بدی بر جا گذاشت.مجلس فعلی مرتکب خیانت به ایران نشود.
در حاشیه