فرمانده مرزبانی گیلان در آستارا:

حدود ۳ میلیارد تومان جهت انسداد کامل مرزهای گیلان نیاز است

فرمانده مرزبانی استان گیلان اعتبار موردنیاز جهت انسداد کامل مرزهای استان را سه میلیارد تومان دانست و گفت: بخش‌هایی که از نوار مرزی استان گیلان که فاقد انسداد هستند تا دو هفته دیگر انسداد پیدا می‌کنند.

حدود ۳ میلیارد تومان جهت انسداد کامل مرزهای گیلان نیاز است

به گزارش هشت دی، کیاست سپهری شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از نوار مرزی این شهرستان در پاسگاه مرزی ونه‌بین با اشاره به برقراری امنیت کامل در نوار مرزی استان گیلان اظهار کرد: بخش‌هایی از مرز استان گیلان که فاقد انسداد هستند تا دو هفته دیگر انسداد پیدا می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان گیلان اعتبار موردنیاز جهت انسداد کامل مرزهای استان را حدود سه میلیارد تومان دانست و گفت: اگر این مقدار اعتبار موردنیاز تخصیص پیدا کند به‌راحتی عمل انسداد در کل نوار مرزی استان گیلان برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات نوینی از مرزبانی ناجا جهت رصد و پایش اپتیکی مرز در اختیار مرزبانی استان گیلان قرارگرفته است بیان کرد: این تجهیزات اپتیکی قرار است در اکثر پاسگاه‌های مرزی نصب شوند تا بتوانیم نوار مرزی استان گیلان را به‌صورت شبانه‌روزی مورد پایش الکترونیکی- اپتیکی قرار دهیم.

سپهری بابیان اینکه این تجهیزات بسیار مدرن و به‌روز قابلیت تصویربرداری و فیلم‌برداری از نوار مرزی را در شب و روز دارد افزود: با نصب این تجهیزات در نوار مرزی استان گیلان مرزبانان به‌راحتی می‌توانند منطقه مأموریت خود را مورد پایش و کنترل قرار دهند.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه