سه تکواندوکار گیلانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

سه تکواندوکار گیلانی در قالب تیم ملی تکواندو برای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی امشب عازم دوحه قطر می‌شوند.

سه تکواندوکار گیلانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

به گزارش ۸دی، سه تکواندوکار گیلانی در قالب تیم ملی بانوان و مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امشب عازم دوحه قطر می‌شوند و بلافاصله از دوحه به هوشیمینه تایلند محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شوند.

مسابقات قهرمانی آسیا سوم خردادماه به میزبانی هوشیمینه تایلند و در سه بخش که شامل چهارمین دوره پاراتکواندو، پنجمین دوره پومسه و بیست و سومین دوره کیوروگی است به مدت پنج روز برگزار می‌شود؛ تیم ملی ایران در این مسابقات در دو گروه مردان و بانوان شرکت می‌کند.

طیبه پارسا در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم و آرمین هادی پور در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم اعضای گیلانی تیم ملی تکواندو در بخش کیوروگی هستند؛ سودابه پور صادقی دیگر گیلانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی است که به دلیل کسب امتیاز در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا به هوشیمینه اعزام می‌شود.

تیم ملی تکواندو ایران در بخش کیوروگی در گروه مردان با ترکیب آرمین هادی پور در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، فرزان عاشور زاده در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن منفی ۸۷ کیلوگرم و سعید رجبی در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم و در گروه بانوان ناهید کیانی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم و زهرا پور اسماعیل در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم در مسابقات آسیایی هوشیمینه شرکت می‌کنند.

ابراهیم صفری در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، سروش احمدی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم، محمد سالار وحیدی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن منفی ۷۴ کیلوگرم، احمد محمدی در وزن منفی ۸۷ کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم، کیانا اخوان در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم و سودابه پور صادقی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم به دلیل کسب امتیازات لازم در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا، در مسابقات آسیایی هوشیمینه شرکت می‌کنند.

مهناز حسین زاده عصر امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه تیم ملی تکواندو بانوان در بخش کیوروگی باروحیه بالا به هوشیمینه اعزام می‌شود اظهار کرد: تیم ملی تکواندو بانوان در بخش کیوروگی با شش بازیکن عازم هوشیمینه اعزام می‌شود و امیدوار است با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی نتایجی در خور شان جامعه تکواندو کسب کند.

وی با بیان اینکه طیبه پارسا و سودابه پور صادقی شانس بالایی برای کسب مدال دارند تصریح کرد: این دو بازیکن تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادند و ازنظر جسمی و روحی در شرایط آرمانی به سر می‌برند.

مربی گیلانی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه بازیکنان کره و چین از رقبای اصلی ایران به شمار می‌روند افزود: در کنار بازیکنان این دو کشور، تک مهره‌هایی از ویتنام و تایلند نیز می‌توانند کار را برای بازیکنان ایرانی سخت کنند و امیدواریم در پایان جام با دست پر به ایران بازگردیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه