دو گیلانی با درخشش در رقابت های کشتی به اردوی تیم ملی راه یافتند

دو کشتی گیر گیلانی با درخشش در رقابت های کشتی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

دو گیلانی با درخشش در رقابت های کشتی به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات کشتی استان گیلان  گفت : در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور که در تهران جریان داشت ، دو کشتی گیر گیلانی با درخشش در این رقابت ها ، به اردوی تیم ملی راه یافتند .

ˈ نقی هدایتی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ˈ مهران داداشی ˈ و ˈ سیدعلی موسوی ˈ دو کشتی گیر شایسته گیلانی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی جوانان ایران راه یافتند .

وی اظهار کرد : در پایان رقابت های کشتی فرنگی جوانان ایران ، ˈ مهران داداشی ˈ از استان گیلان در وزن ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان دومی شد .

وی ادامه داد : همچنین ˈ سیدعلی موسوی ˈ دیگر نماینده استان گیلان نیز عنوان چهارمی وزن ۷۴ کیلوگرم را به دست آورد و به مرحله پایانی اردوی تیم ملی کشتی جوانان راه یافت.

رییس هیات کشتی استان گیلان بیان کرد : تیم ملی کشتی جوانان ایران خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی که خرداد ماه سال جاری در کشور مغولستان برگزار می شود ، آماده می کند و امیدواریم که این دو کشتی گیر گیلانی به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های آسیایی مغولستان حضور یابند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه