نماینده مردم رودبار مطرح کرد

سفره‌های مردم تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در مقایسه نرخ تورم اسمی اعلام‌شده از سوی سازمان برنامه‌وبودجه با تورم واقعی در جامعه گفت: سفره‌های مردم تعیین‌کننده اصلی در نرخ تورم است.

سفره‌های مردم تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است

به گزارش هشت دی،منوچهر جمالی  در رشت با اشاره به نرخ ۷.۵ درصدی تورم کالا و خدمات در نقاط شهری و روستایی در گیلان و ۸.۲ درصدی تورم در کل کشور اظهار کرد: اعلام نرخ تورم و عوامل تعیین‌کننده در آن از مباحث تخصصی در کشور است و یقیناً برای به دست آوردن آن نتایجی مورد ارزیابی قرارگرفته است.

وی با اشاره به نرخ اسمی تورم اعلام‌شده از سوی سازمان برنامه‌وبودجه و مقایسه آن با تورم واقعی افزود: آنچه بر مردم می‌گذرد و فشارهایی که مردم متحمل می‌شوند نشان می‌دهد شرایطشان مطلوب نیست.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم واقعی در سفره مردم بیشتر مشخص است گفت: همه باید دست‌به‌دست هم دهند یا رفاه نسبی در کشور افزایش پیدا کند گرچه همه می‌دانیم آنچه اعلام می‌شود و آنچه مردم متحمل می‌شوند ممکن است با یکدیگر همخوانی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به اینکه تورم اسمی و واقعی در کشور ممکن است تطابق با یکدیگر نداشته باشد تصریح کرد: دولت تلاش‌های زیادی کرده تا تورم در کشور افزایش چندانی نداشته باشد و جلوی رشد آن گرفته شود و این همت جای تقدیر دارد اما مردم در سفره‌های خود همچنان دچار مشکل هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه