بیرانوند: تمدید قرارداد بازیکنان، هت تریک قهرمانی محسوب می‌شود

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با تمدید قرارداد‌های خود می‌توانند هت تریک قهرمانی کنند.

بیرانوند: تمدید قرارداد بازیکنان، هت تریک قهرمانی محسوب می‌شود

به گزارش هشت دی، علیرضا بیرانوند دربارهجشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما با تمدید قرارداد های خود می توانند هت تریک قهرمانی  کنند. امیدوارم بازیکنان قبل از بازی با الجزیره امارات قرارداد خود را تمدید کنند تا خیال هواداران راحت شود و کری های قشنگ خود را با حریفان  ادامه بدهند.

او درباره ارزیابی اش از بازیکنان جوانی همانند طاهر خانی گفت: به طور حتم بازیکنان خوبی داریم و طاهر خانی و الوان زاده بازیکنان آینده دار پرسپولیس هستند. طاهر خانی با این سن کمش ۳ قهرمانی را با پرسپولیس آورد و این موضوع افتخاری برای این بازیکن است. برانکو هم اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و به علت شرایط بازی آخر از او برابر تیم سپیدرود رشت استفاده نکرد. آرزویم این است که روزی برسد طاهر خانی را صد هزار تماشاگر تشویق کنند.

بیرانوند درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. صدایم گرفته است اما از ته قلب لذت بردم. ۲ سال است که افتخارات بزرگی در پرسپولیس بدست آوردم. دبل قهرمانی در ایران سخت است و همه به دنبال این موضوع بودند که نگذارند تیم پرسپولیس پیشرفت کند. البته تیم ما با حاشیه ها جنگید و دبل قهرمانی و سوپر جام را بدست آورد. هت تریک قهرمانی همان تمدید قرارداد بازیکنان است. بازیکنان باید برای شاد کردن دل هواداران تمدید کنند.

دروازه بان پرسپولیس درباره بازی مسلمان در آخرین بازی بیان کرد: زمانی که مسلمان وارد زمین شد خیلی خوشحال شدم. او زحمت زیادی برای تیم کشیده است و از برانکو تشکر می کنم که از این بازیکن در بازی آخر و قبل از دیدار با الجزیره امارات استفاده کرد. مسلمان آقای پاس گل ایران شد و کسب این عنوان هم به او تبریک می گویم. مسلمان را برانکو دوست دارد و او باید تلاش کند تا همان بازیکن آماده فصل قبل شود. اگر مسلمان در ایران بماند فقط برای پرسپولیس بازی می کند. اگر هم می خواهد به خارج از کشور برود باید شرایط پرسپولیس را بابت محرومیت نقل و انتقالاتی درک کند. پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است و بازیکنان برای انتقال به تیم های دیگر باید از هواداران اجازه بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه