اثربخشی در برنامه‌های فرهنگی استان گیلان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد گیلان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان‌گفت: اثربخشی در برنامه‌های فرهنگی باید اولویت اقدامات برنامه‌ریزی‌های فرهنگی سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باشد.

اثربخشی در برنامه‌های فرهنگی استان گیلان در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد گیلان است

به گزارش ۸دی، ابراهیم چیرانی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مناسب و مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه با ارزیابی در این حوزه می‌توان دریافت که فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه مناسب بوده اما این فعالیت‌ها نیازمند گسترش است افزود: اثربخشی در برنامه‌های فرهنگی باید اولویت اقدامات برنامه‌ریزی‌های فرهنگی سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی باید رفتار استادان و دانشجویان و برداشت جامعه از تحولات فرهنگی انجام شده در دانشگاه مورد بررسی قرار گیرد تا جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در بحث‌های فرهنگی استان تقویت شود.

چیرانی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های فرهنگی با نقد از مجموعه خود باید بتوانیم چراغی روشن را برای مسیر حرکت فعالیت‌‌های فرهنگی خود ایجاد کنیم اظهار داشت: به‌منظور حرکت موثر در حوزه‌های فرهنگی دانشگاه نیازمند یک برنامه غنی فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه دامنه برنامه‌های فرهنگی باید در دانشگاه گسترش یابد و این امر تنها مختص جلسات و سخنرانی‌ها نباشد تصریح کرد: شورای فرهنگی دانشگاه به عنوان مرجع تصمیم‌گیر باید فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها را گسترش دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه گسترش برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد باید در ابعاد و حوزه‌های مختلف باشد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت باید در تمامی زمینه‌ها نظیر سلامت و محیط زیست توسعه یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی از اقدامات مهم و حائز اهمیت در دانشگاه است اظهار داشت: دانشجویان در جامعه کنونی همواره نیازمند فعالیت‌های فرهنگی هستند.

حجت الاسلام سید محمدحسین صفوی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ کاری تدریجی بوده و اثرگذاری این فعالیت‌ها در دانشگاه نیازمند عزم جدی است گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید در زمانی مشخص انجام شود تا تحولات جدی در حوزه‌های فکری و رفتاری دانشجویان را رقم بزند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه