تأکید رئیس لیگ دوچرخه سواری کشور بر ضرورت تفکیک مسابقات خانمها و آقایان

محمود وفایی در حاشیه مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ ماسال: اگر ما بخواهیم فرهنگ دوچرخه سواری را جا بیاندازیم نیازمند این است که مسائل و موضوعات مربوط به مسائل اجتماعی را رعایت کنیم.

تأکید رئیس لیگ دوچرخه سواری کشور بر ضرورت تفکیک مسابقات خانمها و آقایان

85afej45به گزارش ۸دی نیوز ، محمود وفایی در حاشیه مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: با توجه به حضور بهترین دوچرخه سواران امید و جوان کشور که بیشتر مدال آوران ملی ما هم در این مسابقات حضور داشتند مسابقات ماسال سطح بسیار بالایی داشت. وی ادامه داد: مسیر مسابقات به لحاظ فنی و تکنیکی مسیر بسیار فنی و سنگینی بود.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری ایران گفت: با توجه به اینکه این مسابقات برای اولین بار در شهرستان ماسال برگزار می شود اما شرایط برگزاری مسابقه بسیار خوب بود. ما در شهرهای دیگر با وجود اینکه سالها تورهای بین المللی داشته ایم اما با مشکلات زیادی مواجه می شویم.  اما در ماسال با وجود اینکه برای مسئولان انتظامی و اجرایی اولین تجربه بود اما مسابقه در شرایط بسیار عالی به لحاظ امنیتی و هماهنگی ها انجام شد.

q4kihot6

رئیس کمیته برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ماسال افزود: تعامل خوبی هم از سوی مردم شهر ماسال با مسئولان برگزاری وجود داشت و مردم از دوچرخه سواران به خوبی استقبال می کردند و هم اینکه همکاری خیلی خوبی داشتند. این موضوع باعث شده است که ما در سالهای بعد بتوانیم در رده های سنی مختلف و سطوح بالاتر چنین مسابقاتی را در ماسال داشته باشیم.

نماینده فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که آیا از برگزاری دوچرخه سواری همگانی مختلط در شهرستان لاهیجان که زیر نظر هیأت دوچرخه سواری شهرستان برگزار شد و موجب موضع گیری امام جمعه شهرستان لاهیجان و نماینده مردم شهرستان گردید مطلع بودید یا خیر گفت: من در این خصوص اطلاعاتی ندارم و نمی دانم چه مسابقه ای بوده است ولی اگر ما بخواهیم فرهنگ دوچرخه سواری را جا بیاندازیم نیازمند این است که مسائل و موضوعات مربوط به مسائل اجتماعی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار است همایشی برگزار شود بهتر است تفکیک در گروه های خانم ها و آقایان صورت گیرد. این تفکیک ها باید با هماهنگی و با توجه به محیطی که قرار است مسابقات و همایش در آن برگزار شود انجام گیرد. در این صورت شرایط برای برگزاری هم بهتر خواهد شد. ضمن اینکه در آینده هم بازخورد مثبت خواهد داشت و به هدف و آرمانی که داریم خواهیم رسید. اگر این موضوع با تعامل، همکاری و صاحدید مسئولان شهرستانی و استانی اتفاق بیافتد بسیار بهتر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه