چرا کی روش ایران را به سایر پیشنهاداتش ترجیح می دهد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود پیشنهادات زیاد از کشور‌های دیگر، ترجیح داده همچنان در کشورمان حضور داشته باشد.

چرا کی روش ایران را به سایر پیشنهاداتش ترجیح می دهد؟

به گزارش ۸دی؛ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه B این مسابقات با مراکش، اسپانیا و پرتغالهمگروه است و باید در نخستین دیدار، ۲۵ خرداد به مصاف  مراکش برود.

کی روش، سرمربی تیم ملی ایران موفق شد تا تیم ملی فوتبال کشورمان را برای دومین بار پیاپی به بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال برساند و حالا تلاش می‌کند تا با یوز‌های جوان به مرحله حذفی صعود کند. کارلوس بریتو کی روش، حدود ۷ سالی است در فوتبال ایران فعالیت می‌کند و سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا را دارد.او در این سال‌ها با پیشنهاد های مختلفی  از دیگر کشور‌ها روبرو بوده است اما به دلایل خاصی ترجیح داد تا در فوتبال ایران بماند.

در چندماه گذشته پس از شکرآب شدن رابطه فدراسیون فوتبال با کی روش، ازبک‌ها که آرزو حضور در جام جهانی را دارند به کی روش پیشنهاد دادند، اما سرمربی تیم ملی ۲ بار به آن‌ها جواب منفی و برای تمدید قرارداد به فدراسیون نشین‌ها چراغ سبز نشان داد.

سرمربی تیم ملی در صدد است تا همراه با یوز‌های جوان در تاریخ فوتبال ایران انقلابی بوجود آورد و با صعود به مرحله حذفی جام جهانی تاریخ ساز شود، اما متاسفانه برخی مشکلات، کاسه صبر مرد پرتغالی را لبریز کرد و سبب شد تا کی روش بیانیه‌هایی صادر کند که به اعتقاد کارشناسان، زیبنده فوتبال ایران نبود.

به هرحال کی روش در این سال ها، با پیشنهاد های زیادی از دیگر کشور‌ها و تیم‌ها رو به رو بوده است  اما به دلیل علاقه زیاد به مردم و فوتبال ایران ، همکاری اش با تیم ملی را ادامه داده است  حالا بهتر است در ۲-۳ ماه فرصت باقی مانده به آغاز جام جهانی  به او فرصت دهیم تا برنامه هایش را عملی کند، البته تمام فوتبال دوستان می‌دانند کی روش نیاز به مسائل مالی ندارد و با عشق برای فوتبال ایران و تیم ملی کار می‌کند!
تعصب کی روش در بازی های تیم ملی با وجود اختلافات داخلی با برخی از فوتبالی ها زبانزد است و به عنوان یک خارجی شاید این مقدار تعصب کمی عجیب و البته دوست داشتنی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه