ناصر ممدوح در گفتگو با 8دی:

مشکلات فعلی سینما و تلویزیون ناشی از ضعف مدیریتی است/ تحصیل کرده های رشته های مرتبط با سینما کار ندارند

دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در فیلم‌ها تبلیغ می‌شود، البته نه اینکه فردی به عنوان سرمایه‌گذار اسپانسر فیلم‌ها باشد، بلکه بازیگران پول می‌دهند تا در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش داشته باشند و این شرایط خیلی اسفناک است.

مشکلات فعلی سینما و تلویزیون ناشی از ضعف مدیریتی است/ تحصیل کرده های رشته های مرتبط با سینما کار ندارند

ناصر ممدوح دوبلور، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت بکارگیری بازیگران، اظهار کرد: به نظر می‌رسد مشکلاتی که در زمینه به کار گیری بازیگران وجود دارد ناشی از ضعف مدیریتی است.

وی افزود: الان به راحتی می‌بینیم که برای جذب سرمایه‌گذار در فیلم‌ها تبلیغ می‌شود، البته نه اینکه فردی به عنوان سرمایه‌گذار اسپانسر فیلم‌ها باشد، بلکه بازیگران پول می‌دهند تا در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش داشته باشند و این شرایط خیلی اسفناک است.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ارائه راهکار از سوی بازیگران زیاد مفید نخواهد بود و مدیران باید درباره این مشکلات چاره‌اندیشی کنند، گفت: البته اینکه باید در فیلم‌ها و سریال‌ها افرادی به کار گرفته شوند که مردم آن‌ها را می شناسند چیز بدی نیست.

ممدوح با بیان اینکه نباید این طور تصور کرد که شرایط در سینما و تلویزیون کاملاً سیاه است، بیان کرد: بعضی از اهالی تئاتر به خوبی در حال کار کردن هستند و البته بعضی هم با پول وارد حوزه سینما و تلویزیون می‌شوند افرادی که با پول وارد می‌شوند معمولاً زیاد ماندگار نیستند.

وی گفت: در واقع باید کار را خوب بلد باشی و بتوانی با مردم ارتباط برقرار کنی تا در سینما و تلویزیون بمانی.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دعای افرادی مانند من این است که مشکلات هر چه زودتر رفع شود، گفت: یکی از مهمترین مشکلات در حوزه سینما و تلویزیون این است که متقاضی زیاد و کار کم است.

وی بیان کرد: سالانه تعداد زیادی از جوانان در رشته‌های مختلف مرتبط با بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و… فارغ‌التحصیل می‌شوند، امّا برای آنان کار نیست.

اگر توجه کنید تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی هم که در حال حاضر ساخته می‌شوند نسبت به تعداد بازیگران بسیار کم است بالاخره باید فضایی برای کار این جوانان تحصیل‌کرده وجود داشته باشد.

 

ناصر ممدوح در گذر زمان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه