یادواره امام، سرداران و ۲۰۰شهید شهرستان شفت برگزار شد+تصاویر

همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) یادواره امام، سرداران و ۲۰۰ شهید شهرستان شفت در مسجد اباصالح المهدی(عج) شهر شفت با حضور مردم ولاتمدار و شهید پرور استان برگزار شد.

یادواره امام، سرداران و ۲۰۰شهید شهرستان شفت برگزار شد+تصاویر

به گزارش۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسینی اراکی از استادان حوزه ودانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت:‌حضرت فاطمه ی زهرا(س) چنان ظرفیتی در وجود خود قرار داد که خداوند تمام خلق خودش را مورد رحمت قرار دهد.وی افزود: بزرگترین درسی که از حضرت زهرا باید بگیریم ادب در ارتباط با امام و ولی امان است. انسان با ید با امامش زندگی کرده و تمام قدم های زندگی اش را با رضای امامش انجام دهد.

اراکی همچنان خاطرنشان کرد: هم اکنون دشمن جرات حمله ی نظامی به این مرز و بوم را ندارد اما از راه فرهنگی خانواده های ما را مورد هجمه قرار داده است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه ملت ایران به وظیفه ی ما در قبال دستاوردهای شهیدان اشاره کرد و افزود: هم اکنون دشمن جرات حمله ی نظامی به این مرز و بوم را ندارد اما از راه فرهنگی خانواده های ما را مورد هجمه قرار داده است.

حسینی اراکی با اشاره به اینکه گیلان در ابتدای انقلاب بارها مورد تهاجم منافقین، دمکرات ها کمونیست ها ودیگر جدایی طلبان قرار گرفت عزم و قدرت مردم گیلان در بیرون کردن این عوامل را مورد تحسین قرار داد و افزود: سپس مردم گیلان همپای سراسر کشور  ۸ سال در برابر دشمنان جنگیدند و ایستادگی کردند اما اکنون کار دشواری در یش روست.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می فرمایند «من احساس خطر می کنم، تظاهرات دینی ما بر رفتار دینی امان می چربد» افزود: همه دم از دین می زنند اما متاسفانه وقتی به رفتار و تعاملاتشان در جامعه می نگریم چیز دیگری می بینیم. شهدای ما هدفشان خدا بود و برای خداوند دست از همه چیز کشیدند و این امر چیزی است که باید در جامعه دینی شاهد باشیم و جاری شود.

IMG_8478

IMG_8436

IMG_8477

IMG_8463

IMG_8469

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه