۵۵۴۹ ماموریت اورژانسی تا ۱۱ فروردین در استان گیلان انجام شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون ۵ هزار و ۵۴۹ مأموریت توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی گیلان انجام شده است.

۵۵۴۹ ماموریت اورژانسی تا ۱۱ فروردین در استان گیلان انجام شد

به گزارش هشت دی،پیمان اسدی اظهار داشت:‌ از زمان شروع طرح نوروزی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گیلان تاکنون، تعداد ۵ هزار و ۵۴۹ مأموریت توسط نیروها و پرسنل فوریت‌های پز‌شکی گیلان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان افزود:‌ طرح نوروزی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ با راه‌اندازی ۲۳ ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ مستقر در سراسر استان گیلان آغاز شد.

اسدی به پایگاه‌های این مرکز در سطح استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای استقرار یافتند و نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی اقدام کردند.

وی خدمات ارائه شده اورژانس گیلان را نیز برشمرد و عنوان کرد:‌ در ۱۰ روز نخست اجرای طرح تعداد ۵ هزار و ۵۴۹ نفر از خدمات فوریت‌های پزشکی گیلان بهره‌مند شدند که از این تعداد هزار و ۵۲۴ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی و ۴ هزار و ۲۵ مورد غیرتصادفی بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان خاطرنشان کرد:‌ تعداد ۲ هزار و ۸۲۰ نفر از کل خدمات گیرندگان اورژانسی به بیمارستان‌های استان گیلان انتقال یافتند و ۱۵۵ نفر نیز در ایستگاه‌های سلامت نوروزی از خدمات مورد نیاز پزشکی بهره‌مند شدند.

وی به پایگاه‌های این مرکز در سراسر استان گیلان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ۶۲ پایگاه نوروزی به همراه ۴۵۰ نفر نیروی انسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان جهت ارائه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان گیلان استقرار پیدا کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه