راه‌آهن آستارا- آستارا اواخر هفته جاری افتتاح می‌شود

عضو هیأت‌مدیره و معاون شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته پنج‌شنبه هفته جاری راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

راه‌آهن آستارا- آستارا اواخر هفته جاری افتتاح می‌شود

به گزارش هشت دی،حسین عاشوری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته پنج‌شنبه هفته جاری راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

وی به حضور «حسن روحانی» رئیس‌جمهور دولت ایران در جمهوری آذربایجان در اواخر هفته جاری اشاره کرد و گفت: افتتاح رسمی پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا با حضور روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان در باکو صورت می‌گیرد و مقدمات این افتتاح در حال انجام است.

عضو هیأت‌مدیره و معاون شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود یک ماه است که جابه‌جایی بار به‌صورت آزمایشی در بارانداز ریلی آستارا- آستارا انجام می‌شود افزود: در این مدت حدود هفت‌هزار و ۶۰۰ تن کالا در قالب ۱۲۲ واگن در بارانداز ریلی آستارا- آستارا تخلیه شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه