سردار نقدی از قوه قضاییه درزمینه امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت طلبه بسیجی علی خلیلی گفت : اشکال دستگاه قضا این است که به امر و نهی مانند قضایای شخصی نگاه می کند حال آنکه باید مدعی العموم به عنوان جرم ورود کند چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح است.

سردار نقدی از قوه قضاییه درزمینه امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد

به گزارش۸دی نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید علی خلیلی با خانواده این شهید امر به معروف و نهی از منکر دیدار کرد.
thسردار نقدی در این دیدار شهادت مظلومانه این شهید را سبب احیای امر به معروف و نهی از منکر و انگیزه بیشتر جوانان برای اجرای این فریضه دانست و تصریح کرد: دشمنان و افراد نادرست تصور می‌کنند با کشتن و زخمی کردن موجب ترس نیروهای حزب الله می‌شوند در حالیکه اینجا عرصه عشق و شور مومنین است و هر جا خطر بیشتری هست، علاقمندی جوانان برای حضور نیز بیشتر است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه مسئولان وظایف خود را انجام دهند چه ندهند، خون مظلومانه علی موجب جوش و خروش جوانان مومن می گردد و در طلیعه سال فرهنگ، شهادت این جوان بسیجی بسیاری از برکت ها را در پی خواهد داشت و مظلومیت او خیلی از گره‌ها را باز خواهد کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین به تلفات عرصه تهاجم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس وقتی مجروح یا شهیدی بر می گشت همه او را تکریم می کردند اما امروزه در عرصه فرهنگ، بی سر و صدا و خاموش جوانان را ذبح و ملت را سر می برند.
وی با این بیان که شهادت علی خلیلی، بسیاری از افراد را از غفلت بیدار کرده و به صحنه می‌کشاند تاکید کرد: اشکال دستگاه قضا این است که به امر و نهی مانند قضایای شخصی نگاه می کند حال آنکه باید مدعی العموم به عنوان جرم ورود کند چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح است.
اولین شهید عرصه فرهنگ در سال ۹۳
سردار نقدی در ادامه این دیدار پدر شهید علی خلیلی، ایشان را اولین شهید عرصه فرهنگ در سال ۹۳ خوانده و اظهار داشت: علی آرزوی شهادت داشت و یکبار که ۱۲ سال داشت و به جمکران رفته بودیم، نامه ای را به داخل چاه انداخت و پس از اینکه از او پرسیدم چه نوشتی؟ گفت که نوشتم: خدایا شهادت مرا نزدیک تر بگردان.
پدر این شهید امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: یکبار وقتی خواب بودم متوجه شدم چیزی پایم را قلقلک می دهد، بلند شدم و دیدم پسرم علی در حال بوسیدن پای من است.
مسئولان باید از جوانان انقلابی حمایت کنند
مادر این طلبه شهید طی صحبتی کوتاه گفت: علی دوست داشت در این راه برود اما مسئولین باید کاری کنند که جوانان پاکی همچون علی اینگونه در معرض آسیب و تهدید از سوی اراذل قرار نگیرند و بایستی از جوانان انقلابی حمایت کنند.
عموی شهید خلیلی نیز اظهار داشت: علی در سن هفت سالگی بچه های هم سن و سال خود را جمع کرد و برای امام حسین علیه السلام هیئت عزاداری راه انداخت.
وی ادامه داد: این شهید مظلوم و مودب بود و در شب حادثه که شب نیمه شعبان بود، فقط گفته بود که این کار را نکنید در نیمه شعبان زشت است ولی شش نفر او را مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه