ریما رامین‌فر در گفتگو با 8دی:

عوامل سریال «پایتخت» برای رسیدن به موفقیت با تمام توان کار می کنند/«پایتخت۵» هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت

بازیگر نقش هما در سریال پایتخت، گفت: یکی از دلایل محبوبیت سریال پایتخت این است که ماجراهای آن در زندگی روزمره مردم اتفاق می‌افتد و به همین دلیل مردم دوستش دارند.

عوامل سریال «پایتخت» برای رسیدن به موفقیت با تمام توان کار می کنند/«پایتخت۵» هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت

به گزارش ۸دی، سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که از نوروز ۱۳۹۰ مهمان خانه‌های ایرانیان شده است. فصل اول این سریال در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد.

در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد و پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ روی آنتن رفت، قرار است سری پنجم این سریال در نوروز ۱۳۹۷ پخش شود.

 

 

ریما رامین فر بازیگر نقش هما در سریال پایتخت در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: با وجود پخش سری‌های مختلف سریال پایتخت از جذابیت آن کاسته نشده است به گونه ای که پایتخت ۳ و ۴ نیز مانند پایتخت ۱ و ۲  مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: سریال پایتخت بسیار موفق بوده و مورد پسند مخاطب قرار گرفته است.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: دلیل موفقیت این سریال این است که همه عوامل چه آنهایی که شخصیت‌ها را خلق می‌کنند و چه آنان که آن‌ها را بازی می‌کنند با تمام توان کار می‌کنند.

 

 

رامین فر با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که جذابیت سریال افت نکند و بتوانیم مخاطبان خودمان را حفظ کنیم، گفت: تلاش داریم آنچه در سریال رخ می‌دهد باورپذیر باشد تا بیننده بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

وی گفت: در واقع یکی از دلایل محبوبیت این سریال این است که ماجراهای آن در زندگی روزمره مردم اتفاق می‌افتد و به همین دلیل مردم دوستش دارند.

رامین فر با بیان اینکه من سری ۱ و ۳ سریال را خیلی دوست دارم و تصور می‌کنم که سری ۵ نیز مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار گیرد، گفت: احتمالا سریال در ۱۷ قسمت در نوروز ۹۷ پخش می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه