ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان و مسافران نوروزی

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ایام نوروز ۹۳ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان و مسافران نوروزی می‌باشد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان و مسافران نوروزی

به گزارش ۸دی نیوز، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش و مددکاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با فعالیت در مقطع صبح در محل مرکز مشاوره آرامش استان و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان و مسافران نوروزی می‌باشد.

IMG_4723

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش و مددکاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان، مشاوره خود را بیشتر در زمینه‌های خانوادگی، روانشناختی، حقوقی و انتظامی به‌صورت حضوری و تلفنی اعلام نموده و از متقاضیان خواست به آدرس: رشت، سبزه میدان، ابتدای خیابان بیستون، کوچه بقراطی۲، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان و همچنین به کلانتریهای دارای مرکز مشاوره مراجعه و یا با شماره تلفن های ۲۱۸۸۰۸۶ و ۲۲۳۳۹۶۹ – ۰۱۳۱ مرکز استان تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش و مددکاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تهیه و چاپ ۳۲۰۰ نسخه فصلنامه روانشناسی طراوت و توزیع آن بین مسافران نوروزی، آمادگی خود را برای مسافران نوروزی اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه