دستگیری ۹ حفار غیرمجاز در شهرستان سیاهکل

۹ سودجویی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در شهرستان سیاهکل نمودند،به سرعت دستگیر شدند.

دستگیری ۹ حفار غیرمجاز در شهرستان سیاهکل

به گزارش هشت دی،پیرو گزارشات مردمی مبنی بر حفاری تعدادی از افراد ناشناس در یکی منازل مسکونی روستایی توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل(سوم اسفندماه)، ضابطین یگان حفاظت این شهرستان با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل و نیروهای بسیج حوزه مقاومت پیرکوه بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شدند.

در جریان اجرای این عملیات و دستگیری ۶ مجرم در حین حفاری و با توجه به محرز بودن جرمشان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان سیاهکل ارجاع داده شدند.

همچنین در عملیات دیگری طی اخبار واصله از مخبرین محلی مبنی بر تردد یک دستگاه سانتافه با سرنشینان ناشناس،اعلام شد که این افراد به همراه یکی از اهالی روستایی در سیاهکل قصد حفاری یکی از گورستان های تاریخی را دارند.

با اعلام این گزارش ضابطین یگان حفاظت این شهرستان با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل و نیروهای بسیج حوزه مقاومت پیرکوه بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شدند و با اجرای عملیات ایست و بازرسی۳مجرم را دستگیر و در تفتیش خودرویی موفق به کشف یک دستگاه فلزیاب،مقادیری مشروبات الکلی و چندبرگ نسخه خطی از مجرمان شدند.

با توجه به محرز بودن جرم این افراد و اعترافات اولیه مجرمان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان سیاهکل ارجاع داده شدند.

منبع: با مردم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه