کاهش ۱ میلیونی قیمت‌ها+ جدول قیمت خودرو

طی روزهای اخیر بازار خودرو با افت و خیز قیمت ها روبه رو است که فعالان بازار عامل اصلی تغییرات این روزهای بازار خودرو را فعالیت شرکت‌های خودروساز در عرضه محصول می دانند .

کاهش ۱ میلیونی قیمت‌ها+ جدول قیمت خودرو

به گزارش ۸دی، بازار امروز خرید و فروش خودرو در مقایسه با روزهای گذشته شاهد کاهش قیمت‌هاست. فعالان بازار عامل تغییرات قیمتی این روزهای بازار خودرو را فعالیت شرکت‌های خودروساز در عرضه محصول می دانند اما نکته قابل توجه این روزهای بازار خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان دو نرخی بودن قیمت این خودروها است که هنوز راهکاری برای رفع آن از سوی دستگاه های نظارتی اجرایی نشده و در این شرایط سودجویان از این اختلاف قیمت‌ها سوء استفاده کرده و سودهای بالایی را کسب می‌کنند.

در حال حاضر پژو۲۰۷ دنده‌ای با اختلاف قیمت ۷ میلیون تومانی با قیمت ۴۹ میلیون تومان و دنا با اختلاف ۵ میلیون تومانی با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

امروز در بازار خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، دنا پلاس با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۶ میلیون ۶۰۰ تومان، سمند EF7 با کاهش ۷۰۰ تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۳۰۰ تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۱ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی به شرح زیر است:

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه