لیگ دسته یک فوتبال؛

امید ملوان برای صعود کم رنگ شد/ خونه‌ به‌ خونه جای بادران را گرفت

هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران با تساوی خارج از خانه ملوان آغاز شد.

امید ملوان برای صعود کم رنگ شد/ خونه‌ به‌ خونه جای بادران را گرفت

به گزارش ۸دی، تساوی خارج از خانه ملوان سبب افزایش اختلاف شاگردان دست نشان با دو تیم بالای جدول و کم رنگ شدن شانس صعود انزلی چی ها شد از سوی دیگر رسیدن خونه‌به‌خونه به رده دوم پس از مدت‎ها از اتفاقات مهم بازی‌های امروز بود. بازی ماشین‌سازی و شهرداری تبریز هم به دلیل بارش شدید باران به تعویق افتاد.

فجرسپاسی ۳-۰ آلومینیوم اراک

شاگردان کلانتری به روند رو به رشد خود ادامه دادند و به راحتی تیم اراکی را با ۳ گل مغلوب کردند. با این برد فجر سپاسی ۴۲ امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم صعود کرد تا شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

صبای قم ۱-۱ برق جدید شیراز

اولین امتیاز تیم برق شیراز با رحمان رضایی امروز با تساوی مقابل صبا به دست آمد. این تساوی اما کمکی به هیچ یک از دو تیم نکرد. صبا با ۱۲ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند و برق هم با ۳۳ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

مس رفسنجان ۰-۰ ملوان

شاگردان نادر دست‌نشان بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل نساجی، امروز در رفسنجان تیم متحول شده مس را متوقف کردند. با این تساوی مس ۳۷ و ملوان ۳۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند.

بادران ۱-۱ گل گهر سیرجان

تساوی بدموقع مقابل شاگردان وینکو بگوویچ باعث شد بادران سرانجام رده دوم جدول را از دست بدهد. این تیم در هفته‌های گذشته فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را هم داشت اما نوسان در نتیجه‌گیری باعث شد تا امروز رده دوم جدول را به خونه‌‎به‌خونه تحویل دهد.

ایرانجوان بوشهر ۰-۲ خونه به خونه

شاگردان دراگان اسکوچیچ عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده‌اند. آنها بعد از پیروزی بر نساجی و نفت مسجد سلیمان امروز ایرانجوان را هم در بوشهر بردند تا با ۴۵ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند و به ۴ امتیازی صدرنشین یعنی نفت مسجدسلیمان برسند.

نفت مسجدسلیمان ۲-۱ راه‌آهن

شاگردان محمود فکری خوش‌شانس بودند که بعد از باخت به خونه‌به‌خونه میزبان تیم ته جدولی راه‌آهن بودند و توانستند با گرفتن ۳ امتیاز این بازی فاصله خود را با تیم دوم جدول حفظ کنند. راه‌آهن هم با این باخت با ۴ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

جدول رده بندی:

۱-نفت مسجدسلیمان ۴۹ امتیاز

۲-خونه به خونه ۴۵ امتیاز

۳-بادران ۴۴ امتیاز

۴-فجرسپاسی ۴۲ امتیاز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه