برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در مراکز شهرستان های گیلان

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان گفت: همزمان با سی‌ و‌ نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی در ۱۹ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در مراکز شهرستان های گیلان

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان گیلان تصریح کرد: بر طبق یک سنت حسنه در روزهای منتهی به ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این مراسم نورافشانی باشکوه در مناطق مختلف کشور و استان گیلان برگزار می‌شود.

جلایی با اشاره به اینکه این مراسم همزمان با سر دادن شعار “الله اکبر” به اجرا در می‌آید ابراز داشت: این جشن باشکوه ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن که خروش بانگ الله اکبر مردم همیشه در صحنه و انقلابی فضای شهرها را عطرآگین می‌کند برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم نورافشانی امسال در ۴ نقطه شهر رشت به اجرا در می‌آید بیان داشت: میدان شهدای ذهاب و پیاده راه فرهنگی رشت، بوستان دانشجو واقع در بلوار شهدای گمنام، بوستان ملت و مسکن مهر رشت از جمله این نقاط است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد: قبل از شروع مراسم نورافشانی برنامه‌های بسیار متنوع هنری و با نشاطی نیز برگزار می‌شود و از همه مردم می‌خواهم در این مراسم باشکوه شرکت داشته باشند.

جلایی با تاکید بر اینکه این مراسم توسط کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان اجرا می‌شود گفت: حضور مردم در این مراسم و سر دادن شعار الله اکبر در حقیقت تجدید مجددی با آرمان‌های شهدا، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور خواهیم داشت تا مشت محکمی بردهان امریکا،مهدلیبرال های جهان بزنیم؛ چراکه ریشه تفکرشان مصرباستان فرعونی ست؛ فرعون ذي الاوتاد -فرعون صاحب میخ ها(فرعون صاحب ابلیسک ها)
در حاشیه