گزارش لیگ یک/ توقف ملوان؛ همه چیز به سود نساجی

هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال ایران امروز برگزار شد.

گزارش لیگ یک/ توقف ملوان؛ همه چیز به سود نساجی

فوتبه گزارش ۸دی، در مهم‌ترین بازی‌ها فجر سپاسی و خونه‌به‌خونه با هم مساوی کردند. بادران و نفت مسجدسلیمان هم در دقایق تلف شده، ۲ امتیاز حساس را در خانه از دست دادند.

ماشین‎سازی تبریز ۱-۰ راه‌آهن

شاگردان عباس آقایی دومین برد متوالی خود را به دست آوردند. آنها با گل علی‌اکبر فرهنگ در دقیقه ۶۵ حریف قعرنشین خود را شکست دادند و تا رده سیزدهم جدول بالا آمدند. راه‌آهن هم با این باخت با ۴ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

فجرسپاسی ۱-۱ خونه‌به‎خونه

دومین آزمون دراگان اسکوچیچ در خونه‌به‌خونه با تساوی به پایان رسید. دو تیم هم امتیاز لیگ یک، در برابر هم امتیازات را تقسیم کردند و با ۳۶ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. با پیروزی نساجی، اختلاف آنها با این تیم به ۳ امتیاز افزایش یافت.

اکسین البرز ۱-۰ برق جدید شیراز

شاگردان علی لطیفی یک بازی ۶ امتیازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند. آنها یکی از رقیبان اصلی خود را با یک گل شکست دادند و همچنان در جمع تیم‌های بالانشین جدول باقی ماندند. برق جدید شیراز هم به روند نزولی خود ادامه داد.

مس کرمان ۱-۱ ملوان

مس با گل دقیقه ۸۶ مقداد اکبرخواه از یک شکست خانگی گریخت. با این تساوی هر دو تیم ۳۱ امتیازی شدند و از امیدهای آنان برای صعود به لیگ برتر کم شد. حالا هر دو تیم باید تلاش کنند تا از سقوط خود به رده‌های پایین‌تر جدول جلوگیری کنند.

نساجی مازندران ۱-۰ شهرداری ماهشهر

این یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نساجی بود. از میان ۵ تیم بالای جدول، فقط نساجی در این هفته به پیروزی رسید و ۴ تیم دیگر با حریفان خود به تساوی رسیدند. حالا نساجی به یک امتیازی بادران رسیده و اگر بازی عقب‌افتاده خود را هم با پیروزی پشت سر بگذارد به رده دوم جدول صعود خواهد کرد.

مس رفسنجان ۱-۰ گل گهر سیرجان

با گل دقیقه ۸۵ بهرام رشیدفرخی، تیم رفسنجانی به یک پیروزی باارزش دست یافت. حالا این تیم کم کم در حال صعود به رده‌های بالای جدول است و در صورت ادامه این روند شانس صعود به لیگ برتر را هم خواهد داشت.

صبای قم ۳-۴ ایرانجوان بوشهر

تیم بوشهری در همان ۱۵ دقیقه اول بازی ۳ گل زد تا به نظر برسد یک پیروزی آسان در انتظار این تیم است اما صبا در ۱۵ دقیقه پایانی هر ۳ گل را جبران کرد و در نهایت ایرانجوان با گل دقیقه ۹۶ به یک پیروزی دراماتیک دست یافت.

بادران ۱-۱ شهرداری تبریز

شاگردان محمد ربیعی با گل کریم اسلامی از حریف خود پیش افتاده بودند اما در وقت‌های تلف شده گل مساوی را دریافت کردند و ۲ امتیاز باارزش را از دست دادند. حالا بادران که می‌توانست صدرنشینی نفت را تهدید کند در آستانه از دست دادن رده دوم جدول قرار دارد.

نفت مسجد سلیمان ۲-۲ آلومینیوم اراک

شاگردان محمد فکری هم مثل بادران پیروزی خانگی را در وقت‌های تلف شده با تساوی عوض کردند. حالا اگر نساجی بازی عقب افتاده خود را ببرد، به ۴ امتیازی نفت خواهد رسید و این کمترین فاصله یک رقیب با نفت، در هفته‌های اخیر خواهد بود.

جدول رده‌بندی

۱-نفت مسجدسلیمان ۴۶ امتیاز

۲-بادران ۴۰ امتیاز

۳-نساجی مازندران ۳۹ امتیاز

۴-خونه‌به‌خونه ۳۶ امتیاز

۵-فجرسپاسی ۳۶ امتیاز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه