سخنران مراسم سالگرد شهید کوچک زاده:

امام راحل انقلاب درونی را تبدیل به انقلاب بیرونی کرد/ فرد انقلابی در صراط مستقیم تندرو است

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه امروز درفضای سیاسی کشور تقسیم بندی های مضحکی به نام تندرو ، کندرو و اعتدالیون انجام شده است، افزود: یک فرد انقلابی در صراط مستقیم تندرو است و این رفتار کاملا صحیح است.

امام راحل انقلاب درونی را تبدیل به انقلاب بیرونی کرد/ فرد انقلابی در صراط مستقیم تندرو است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی عصر امروز در دومین یادواره خط شکن جبهه مقاومت شهید حامدکوچک زاده در مهدیه رشت با اشاره به سخنرانی بنیان گذار انقلاب در ۱۲ بهمن ۵۷ خمینی در بهشت زهرا اظهار کرد: اولین جمله امام راحل شرمندگی و قدرشناسی نسبت شهدا و مبنی بر اینکه شهدا شرمنده ایم بود.

وی با بیان اینکه شهدا تمام قد از حیثیت و خاک ایران دفاع کردند و حضور ما در مجلس شهدا نشان دهنده ارادت و قدرشناسی ما نسبت به شهدا است افزود: امروز جنگ سخت از امپریالیسم سیاسی به امپریالیسم فرهنگی تغیبر جهت پیدا کرده است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهدا که از رویش های انقلاب هستند افزود: امروز دشمن با حرکتی نو در فضای مجازی به جان مردم افتاده است و امروز مانند گذشته این شهدا هستند که نجات دهنده ما هستند.

سلیمانی با اشاره به دهه چهارم انقلاب و ارائه موج جدیدی از انقلاب و تفکر توسط امام(ره) که منجر به تربیت ۳گروه شده است گفت: افراد دارای ۳مدل حرکت حداقلی، حد وسط و عده ای حرکت حداکثری هستند که امام خمینی با مبانی خود مبنی بر استکبار ستیزی، خط و صلابت خود راهی جدید به ما نشان داده است.

امام جمعه در تشریح گروه منقلبین که افرادی درون گرا و بی تفاوت نسبت به اطراف خود هستند ابراز داشت: منقلبین کسانی هستند که در درون خود ظلم ستیز نسبت به طاغوت زمان انزجار داشتند ولی افرادی کم همت بودند و نسبت به حوادث خارج از کشور و اطراف خود بی اهمیت بودند.

وی با بیان اینکه امروز گروه منقلبین همان کسانی هستند که مدافعین حرم خرده می گیرند بیان داشت: افراد منقلب صف آنها در نهایت با منافقین یکی می شود و در قرآن از آنها به نام قاعدین یاد می شود زیرا به نوعی سرعت گیر برای نظام، اسلام هستند و با سکوت و آدرس غلط خود باعث گمراهی می شوند.

سلیمانی با بیان اینکه امام راحل انقلاب درونی را تبدیل به انقلاب بیرونی کرد گروه انقلابیون را تربیت کرد گفت: این گروه انقدر در مسیر انقلاب بسیارخوب و تند حرکت می کنند و گاها ار آنها به نام تندرو تعبیر می شود.

وی با بیان اینکه امروز درفضای سیاسی کشور تقسیم بندی های مضحکی به نام تندرو ، کندرو و اعتدالیون انجام شده است، افزود: یک فرد انقلابی در صراط مستقیم تندرو است و این رفتار کاملا صحیح است.

امام‌جمعه لنگرود تصریح کرد: انقلابیون کسانی هستند که چشمانی تیزبین دارند و برای تفکر انقلابی زندگی و رفتار می کنند، این افراد در عرصه دفاع از ارزش های اسلامی مصداق واژه بی بدیل رهبر انقلاب در خصوص انقلاب آتش به اختیار است.

سلیمانی با اشاره به مسئله مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب درخصوص آتش به اختیار بیان داشت: آتش به اختیار کسی است که جریان انقلابی را مدیون نکند و همه باید در هر عرصه ای که هستند بهوش باشند و به دنبال کم کردن رخنه ها، کاهش رخوت جوانان باشند.

امام‌ جمعه لنگرود درباره گروه سوم که تربیت شدگان امام راحل هستند و شهدای مدافع حرم جز این دسته هستند گفت: حامدهای این نسل کسانی هستند که انقلابی زندگی کردند و انقطاعی عروج کردند، این گروه غصه مردم را غم بزرگ خود می دانند به طوری که از خانواده خود دل می کنند و کیلومترها خارج از مرز کشور مدافع حرم می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه