سفری ارزان به ترکیه در تعطیلات نوروز

از آن آنجایی که تعطیلات نوروز زمانی مناسب برای سفرهای خارجی است؛ بسیاری از مردم به دنبال توری مناسب برای سفر کردن در این ایام هستند.

سفری ارزان به ترکیه در تعطیلات نوروز

از  آن آنجایی که تعطیلات نوروز زمانی مناسب برای سفرهای خارجی است؛ بسیاری از مردم به دنبال توری مناسب برای سفر کردن در این ایام هستند.

در میان تورهای خارجی تور ترکیه همیشه در میان ایرانیان طرفداران زیادی داشته است. بنابراین طبیعی است در تعطیلات نوروز که چه از لحاظ داشتن وقت کافی و چه از لحاظ زمان سفر بهترین وقت برای رفتن  به ترکیه است؛ ایرانیان زیادی قصد سفر به این کشور را داشته باشند.

 

 

ترکیه شهرهای توریستی زیادی دارد که هر کدام زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارد. یکی از محبوب‌ترین این شهرها در میان ایرانیان استانبول است و از دیگر شهرهای محبوب ترکیه می‌توان به آنکارا، آنتالیا و کوشی آداسی اشاره کرد.

در پاسخ به این سوال که چرا استانبول محبوب‌ترین شهر توریستی ترکیه است باید گفت انواع و اقسام ویژگی‌های استثنایی در یک شهر جمع شده‌اند تا تور استانبول شکل بگیرد؛ تور استانبول دقیقاً همان سفری‌ست که تمام نیاز گردشگران حرفه‌ای از یک سفر را برآورده می‌کند و آنقدر تفریج و جاذبه دیدنی در این تور وجود دارد که شاید در ۱ ماه هم نشود تمام آن‌ها را تجربه کرد!

اما استانبول بیشتر به خاطر فستیوال‌های فوق‌العاده‌ای که در همه ایام سال در آن برگزار می‌شود محبوب است. شما هم اگر می‌خواهید برای شرکت در فستیوالی خاص یا شرکت در یکی از کنسرت‌ها و یا تاترهای مورد علاقتان به استانبول سفر کنید، بهترین زمان برای شما تعطیلات نوروز است زیرا معمولا اکثر کنسرت‌های معروف در این ایام برنامه‌ای در استانبول برگزار می‌کنند.

استانبول دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی با استانداردهای بالاست. همچنین مراکز خرید بسیار متنوعی دارد و از امکانات تفریحی خوبی نیز برخوردار است. اما بسیاری از علاقمندان به سفر بیشتر از اینکه به سفری لاکچری بیاندیشند ترجیح می‌دهند سفری ارزان قیمت داشته باشند. بنابراین به دنبال راه کارهایی هستند که سفر خود را ارزان‌تر کنند.

راه‌های زیادی برای ارزان‌تر کردن سفر وجود دارد مثلا در فصل‌هایی از سال به ترکیه بروید که مراکز خرید برای اجناس خود خفیف می‌گذارند. مثلا زمستان به خاطر تخفیف کریسمس زمان خوبی برای سفر به ترکیه است.  راه دیگر این است که اقامتگاهی با ستاره‌های کمتر انتخاب کنید. اما بهترین راه برای داشتن سفری ارزان به استانبول استفاده از تور لحظه آخری استانبول می‌باشد. تورهای لحظه آخری معمولا قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به تورهای معمولی دارند ولی شما نمی‌توانید از مدتی قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید.

اما نگران نباشید. از آنجایی که تنوع و تعداد تورهای ترکیه به علت استقبال سفر دوستان ایرانی در ایام نوروز بسیار زیاد است؛ تور نوروز ۹۷ را می‌توانید از میان تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت متنوعی که در این ایام وجود دارد انتخاب کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه