ثبت ۴ وقف جدید در اسدآباد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از ثبت چهار وقف جدید طی امسال در اسدآباد خبر داد.

ثبت ۴ وقف جدید در اسدآباد

به گزارش هشت دی،علی قبادی در همدان، از ثبت چهار وقف جدید طی امسال در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۰ متر زمین برای ساخت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) در شهر آجین شهرستان اسدآباد وقف شد.

وی با بیان اینکه زمینی به متراژ ۴۰۰ متر برای ساخت حسینیه امام رضا(ع) روستای لک لک شهرستان اسدآباد وقف شده است، گفت: ۴۰۰ متر زمین وقف مسجد روستای رستم آباد شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۲۰۰ متر زمین برای ساخت بوستان در روستای چنار وقف شده است، بیان کرد: یک از اهداف ما هدایت وقف‌ها به سمت نیازهای روز جامعه است که البته این اقدام به وضعیت اقتصادی مناطق مختلف نیز بستگی دارد.

وی با بیان اینکه توسط کارشناسان اداره اوقاف شهرستان به واقفین خیراندیش وقف‌های جدید طبق نیاز جامعه پیشنهاد داده می‌شود، افزود:‌ امسال از منابع مالی موقوفه فرمان فرمنیان یک میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان فیروز آبادی شهر ری خریداری شد.

قبادی با اشاره به اینکه دو هفته پیش این تجهیزات تحویل بیمارستان شهر ری داده شد، گفت: واقفان به آخرت خود می‌اندیشند و کار آنها بسیار ارزشمند است که مشکلات عده‌ای را با این اقدام حل می‌کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که مایل به وقف هستند و توانایی کافی به این منظور ندارند، می‌توانند به هر مبلغی یا با چیز کوچک در امور وقف شریک باشند، خواستار توجه به این موضوع شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه