دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس گیلان:

مهلت ارسال آثار هنری به جشنواره تا بیستم بهمن ادامه دارد/ معرفی سایت مرجع جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس گیلان

دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان گفت: خبرگزاری فارس گیلان به‌عنوان سایت مرجع سومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان معرفی می‌شود.

مهلت ارسال آثار هنری به جشنواره تا بیستم بهمن ادامه دارد/ معرفی سایت مرجع جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس گیلان

به گزارش هشت دی،محمدمهدی شیاسی ارانی  از رشت، هنر را تجلی زیبایی‌ها دانست و اظهار کرد: دانشجو باروح خلاق و پویا و روحیه‌ مطالبه گری و استکبارستیزی خود و با بهره‌گیری از ابزارهای مناسب می‌تواند هنر را به بهترین شکل متجلی سازد.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان تصریح کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و باهدف کشف و شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان برگزاری می‌گردد.

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان افزود: از دیگر اهداف این جشنواره آموزش تخصصی و حمایت از دانشجویان مستعد و متخصص در راستای تأثیرگذاری بر فضای فرهنگی و هنری جامعه است.

وی با اشاره به حوزه‌های هنری جشنواره ققنوس گفت: این جشنواره در بخش‌های شعر، عکس، موسیقی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، استندآپ کمدی، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی برگزار می‌گردد.

شیاسی ارانی از مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۰ بهمن خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور و نحوه برگزاری جشنواره و ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ۹۶ به نشانی دبیرخانه و یا یکی از درگاه‌های ارتباطی دبیرخانه جشنواره مراجعه نمایند.

دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان، خبرگزاری فارس را به‌عنوان سایت مرجع سومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس استان گیلان معرفی کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه