اساتید دانشگاه گیلان در واکنش به تجمعات اخیر

دکتر قاسمی روشن: دشمنان شکست خورده در فتنه ۸۸ به دنبال سوء استفاده از این قضایا هستند/ دکتر حسینی اجداد: امکان سوء استفاده ضد انقلاب از تجمعات خیابانی

اساتید دانشگاه گیلان در واکنش به تجمعات اخیر در برخی از نقاط کشور تاکید داشتند که مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از این تجمعات باشند.

دکتر قاسمی روشن: دشمنان شکست خورده در فتنه ۸۸ به دنبال سوء استفاده از این قضایا هستند/ دکتر حسینی اجداد: امکان سوء استفاده ضد انقلاب از تجمعات خیابانی

به گزارش ۸دی؛ به نقل از  روشن خبر، اساتید دانشگاه گیلان در واکنش به تجمعات اخیر در برخی از نقاط کشور تاکید داشتند که مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از این تجمعات باشند.

 

دکتر قاسمی روشن: دشمنان شکست خورده در فتنه ۸۸ به دنبال سوء استفاده از این قضایا هستند

دکتر ابراهیم قاسمی روشن، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان گفت: دشمنان داخلی و خارجی شکست خورده در فتنه ۸۸ سعی دارند، این تجمعات را به سمت و سویی خاص جهت دهند.

 

وی افزود: آن هایی که از روی عمد و حساب شده دارند نقشه های دشمنان را پیاده می کنند صف شان با آن هایی که مطالبات معیشتی دارند؛ جداست.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مشکلات موجود در اقتصاد باید در چارچوب خودش حل شود و مردم مراقب سوء استفاده معاندین از این قضایا باشند.

 

دکتر حسینی اجداد: امکان سوء استفاده ضد انقلاب از تجمعات خیابانی

دکتر سید اسماعیل حسینی اجداد، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نیز در مورد تجمعات اخیر اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشور ما وجود دارد و بحثی در آن نیست اما راه مبارزه و اعتراض به این شیوه نیست.

 

وی ادامه داد: در تجمعات خیابانی شاید در ابتدا مشکلی نباشد، اما به دلیل سوء استفاده ضد انقلاب ، عواقب آن غیر قابل پیش بینی است.

 

دکتر با حقیقت: آیا آنها که به دنبال ادامه این تجمعات هستند اصلا به دنبال احقاق حقوق اقتصادی مردم هستند؟!

دکتر با حقیقت، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نیز در مورد تجمعات اخیر گفت: مطالبه جزوه حقوق اجتماعی هر ملتی است اما این حقوق مطمئنا از توی خیابان قابل دستیابی نیست.

 

وی افزود: مردم باید بدانند آیا آنها که به دنبال ادامه این تجمعات هستند، اصلا به دنبال احقاق حقوق اقتصادی آنها هستند یا اهداف دیگری را مدنظر دارند.

 

دکتر مجتبی زاده: باید مراقب باشیم، آب در آسیاب دشمن نریزیم

دکتر مجتبی زاده ، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نیز در مورد تجمعات اخیر بیان داشت: عده ای می خواهند مطالبات و اعتراضات معیشتی را در قالب فتنه سال ۸۸ ببرند.

 

وی با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی، مبنی بر اینکه حق مطالبه و اعتراض برای مردم، یک حق طبیعی است، گفت: باید مراقب سوء استفاده بدخواهان ملت از این تجمعات باشیم و خدای نکرده آب در آسیاب دشمن نریزیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه