خبرنگار: ابوالفضل شکری
عضو شورای شهر رودسر:

شهردار رودسر نتوانسته است انتظارات اعضای شورا را محقق کند

عضو شورای شهر رودسر با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری رودسر به کندی پیش می‌رود گفت: متأسفانه شهردار محترم نتوانسته است انتظارات ما را به طور کامل محقق کند.

شهردار رودسر نتوانسته است انتظارات اعضای شورا را محقق کند

اسماعیل صفری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره عملکرد شهردار رودسر اظهار داشت: شهردار رودسر به لحاظ عملکرد با توجه به میزان درآمد شهرداری در بحث عمرانی و ایجاد رضایت‌مندی برای کارکنان و شهروندان، انتظاراتی که از قبل از ایشان داشتیم را برآورده نکرده‌ است.

وی افزود: متأسفانه فعالیت‌های شهرداری در بحث عمران شهری و ایجاد رضایتمندی عمومی به کندی پیش می‌رود و امیدواریم در آینده تغییراتی در شیوه عملکرد و جذب سرمایه گذار و توجه به انبوه سازان ایجاد کنند.

عضو شورای شهر رودسر با بیان اینکه شهرداری فعلی حدود سه ماه است که در این مسئولیت فعالیت می‌کنند گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد برای آینده شهر نگرانی‌هایی به وجود خواهد آمد و ما انتظار داشتیم که شهردار محترم از همان ابتدا گام‌های بلند و اساسی بردارند اما این انتظار تاکنون محقق نشده است.

صفری ادامه داد: ایشان در مصاحبه اولیه خودشان با اعضا شورا وعده‌هایی داده‌اند و امیدواریم این وعده‌ها را به مرحله عمل برسانند.

 

وی با تأکید بر اینکه شهردار رودسر باید با ابتکار عمل کارها را رو به جلو و شهر را رو به پیشرفت هدایت کند اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری رودسر برای امسال ۳۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۹ میلیارد از این مبلغ تحقق پیدا کرده است و در عمل با این روند کند حرکتی شهرداری، شاید نصف این مبلغ هم تا آخر سال مالی محقق شود.

این عضو شورای شهر رودسر درباره عملکرد سه ماهه شهردار رودسر نیز گفت: در این مدت ایشان بیشتر در حوزه مطالعاتی انجام داده‌اند و فعالیت قابل توجهی که بتوان آن را مطرح و یا دفاع کرد انجام نداده است و ایشان انتظارات ما به طور کامل محقق نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه