معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان:

۷۸ هزار نفر از بیمه‌گذاران مشمول دریافت غرامت کشاورزی شدند

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با بیان اینکه در سال زراعی ۹۴-۹۵ حدود ۹۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه‌گذار داشتیم گفت: ۷۸ هزار نفر از بیمه‌گذاران مشمول دریافت غرامت کشاورزی شدند که صد درصد این غرامت‌ها در نیمه نخست سال جاری در حدود ۳۰۷ میلیارد ریال پرداخت‌شده است.

۷۸ هزار نفر از بیمه‌گذاران مشمول دریافت غرامت کشاورزی شدند

به گزارش هشت دی,پیمان معمار زاده در نشست خبری بابیان اینکه سال زراعی از مهرماه هرسال آغاز تا پایان شهریور سال بعد ادامه دارد اظهار کرد: با توجه به وجود محصولات مختلف کشاورزی در این طول سال زراعی مهلت بیمه کردن و مدت پوشش بیمه باهم متفاوت است.

وی بابیان اینکه مهلت بیمه برنج از مهرماه شروع می‌شود و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه دارد افزود: بیمه چای از آبان ماه شروع‌شده که تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون حدود پنج هزار و ۷۰۰ نفر از محصولات مختلف تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و بیمه محصولات کشاورزی تا زمان اعلام‌شده از کشاورزان انجام می‌گیرد.

معمار زاده با اشاره به خسارت‌های سال زراعی ۹۵-۹۶ بیان کرد: عملیات بازدید و بررسی‌ها  تا پایان سال زراعی ادامه دارد نتیجه نهایی میزان خسارت‌ها نیز بعد از اتمام بیمه همه محصولات جمع‌آوری و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال زراعی ۹۴-۹۵ حدود ۹۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه‌گذار داشتیم گفت: ۷۸ هزار نفر از بیمه‌گذاران مشمول دریافت غرامت کشاورزی شدند که صد درصد این غرامت‌ها در نیمه نخست سال جاری در حدود ۳۰۷ میلیارد ریال پرداخت‌شده است.

 معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: برخی از عدم پرداخت‌های حق بیمه غرامت محصولات کشاورزی به دلیل مغایرت در کد ملی یا شماره‌حساب و یا فوت بیمه‌گذار بود که بعد از رفع مغایرت پرداخت‌ها نیز انجام می‌شود.

 معمار زاده با اشاره به خسارات تنه درختان تصریح کرد: این مسئله به امید خدا در دست تأمین اعتبار است که به‌محض تأمین اعتبار در اختیار بیمه‌گذار قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه