خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار املش خبر داد؛

کاهش ۳ درصدی بیکاری در شهرستان املش

فرماندار املش گفت: نرخ اشتغال شهرستان ۹۰.۸ درصد و نرخ بیکاری شهرستان نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرده و به ۹.۷ درصد رسیده است.

کاهش ۳ درصدی بیکاری در شهرستان املش

به گزارش ۸دی، یونس محمودی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری املش که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مصادیق سیاست‌های ددمنشانه استکبار که علیه ملل اسلامی به کار گرفته می‌شود انتقال پایتخت رژیم اشغالگر و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف است.

وی افزود: این مکر آمریکا و رژیم کودک کش به اراده‌ی خداوند به خودشان بر خواهد گشت.

فرماندار رودسر گفت: همه اقدامات آمریکا علیه مسلمانان در حوزه پیرامونی ایران رخ می‌دهد و آمریکایی و سران عرب بدانند که اراده ملت و نظام و رهبر معظم انقلاب ملهم از سیاست‌های وحیانی قرآن و معارف اسلامی است.

محمودی افزود: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون از هیچ کارشکنی علیه ایران دریغ نکرده است.

وی با اشاره به سفر وزیر کشاورزی به املش ادامه داد: در این سفر مباحث و مشکلات مختلفی از سوی کشاورزان مطرح شد و آقای وزیر برای رفع مشکل قول‌هایی دادند و در حوزه نوغان‌داری سیاست‌هایی در نظر گرفته شد.

فرماندار رودسر درباره حماسه نهم دی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی روز شنبه با سخنرانی امام جمعه املش برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اداری املش با بیان اینکه یکی از حلقه‌های مفقوده امور اداری در شهرستان را عدم اجرای طرح دولت الکترونیک دانست و افزود: تأکید من این است که معاونین محترم ترتیبی اتخاذ کنند که موانع و مشکلات اصلاح شود و نقاط ضعف به مدیران استان انتقال داده شود چون این موضوع می‌تواند در جلوگیری از اتلاف بسیاری از حقوق حقه ملت و در پیشگیری از بسیاری مفاسد اجتماعی مفید باشد.

محمودی توسعه و تقویت بوم گردی را از دیگر برنامه‌های در اولویت شهرستان دانست و تأکید کرد: املش قطب کشاورزی و اکوتوریسم است و اگر مدیران اجرایی شهرستان اراده کنند در منظر آمایش سرزمینی این شهرستان بر اساس این دو حوزه می‌توان برنامه‌ریزی داشت.

فرماندار املش گفت: با حضور مسئولان استانی منابع طبیعی، گاز و …، بستر لازم برای گازرسانی به روستاهای بالادست شهرستان فراهم شده است.

وی با انتقاد از آب منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: املش در نگاه وزارت نیرو جز شهرستان‌های با تنش آبی است و بسیاری از سردهنه‌های رودخانه‌ها در شهرستان منحرف شده‌اند و یا از بین رفته است. من از آقای لطفی مدیرعامل آب منطقه‌ای می‌خواهم که با سفر به شهرستان مشکلات املش را مورد بررسی و آنالیز قرار دهند.

محمودی افزود: نرخ اشتغال شهرستان ۹۰.۸ درصد و نرخ بیکاری شهرستان نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرده و به ۹.۷ درصد رسیده است که در رسیدن به این هدف تلاش‌های مسئولان اجرایی و رهنمودهای امام جمعه محترم قابل ستایش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه