امام جمعه صومعه سرا:

تمام تلاش ما برای برقراری آرامش در صومعه‌سرا برای خدمت‌رسانی به مردم است

امام جمعه صومعه سرا گفت: همه تلاش من و امام جمعه گوراب زرمیخ این است که آرامش ایجاد کنیم تا مسئولین وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

تمام تلاش ما برای برقراری آرامش در صومعه‌سرا برای خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام اسماعیل صدیقی در نشست هم‌اندیشی استاندار گیلان با بخشداران، دهیاران و شورای شهرستان صومعه سرا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به آیه ای از سوره اسرا اظهار داشت: قرآن می‌فرماید “خداوند شنوا و بیناست” و این که می‌گوید خداوند منزه است یعنی کار خداوند بی حساب و کتاب نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر خداوند، پیامبر (ص) را از مکه به بیت‌المقدس و بعد به معراج برد، به دلیل این بوده است که بیننده و شنونده اعمال پیامبر عظیم الشان اسلام بوده است افزود: اگر خداوند خدمت خالصانه شما عزیزان را ببینند، شما خدمتگزاران با هر مرتبه از خدمتگزاری را به معراج خواهد برد، هرچند که با معراج پیامبر عظیم الشان اسلام متفاوت است.

امام جمعه شهرستان رشت با اذعان به اینکه در گذشته صومعه‌سرا را سیاسی‌ترین شهرستان کشور می‌خواندند، تصریح کرد: در حدود ۱۱ سالی که من در این شهرستان هستم آرامش خوبی دیده می‌شود و همه تلاش من و امام جمعه محترم بخش گوراب زرمیخ این است که آرامش ایجاد کنیم تا مسئولین در این آرامش وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

صدیقی با بیان اینکه به حول و قوه الهی شهرستان از مسئولان ساعی و کوشایی برخوردار است گفت: صومعه سرا دارای کاستی‌هایی است که امیدوارم به کمک استاندارد و مسئولین شهرستان‌ این مشکلات برطرف شده تا بتوانیم با سربلندی در صومعه سرا زندگی کنیم و دعاگوی همه شما دوستان و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه