ایتالیا توری محبوب در میان تورهای اروپا

اروپا یکی از جذاب‌ترین مناطق جهان است. همه علاقمندان به سفر دوست دارند حتی یک بار سفر به این قاره سبز را تجربه کرده و تور اروپا را امتحان کنند.

ایتالیا توری محبوب در میان تورهای اروپا

اروپا یکی از جذاب‌ترین مناطق جهان است. همه علاقمندان به سفر دوست دارند حتی یک بار سفر به این قاره سبز را تجربه کرده و تور اروپا را امتحان کنند. در میان سفر دوستان ایرانی هم همین امر صدق می‌کند. کشور انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا در میان ایرانیان محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارند و در واقع استقبال بیشتری از این تورها می‌شود.

افزایش سریع نرخ شاخص‌های رشد، در کنار جاذبه‌های طبیعی استثنایی و از همه مهم‌تر فراوانی آب، از اروپا آرمان‌شهری ساخت که در حال حاضر، صف‌های طویلی در مقابل سفارت‌خانه کشورهای اروپایی به پا کرده است و درخواست‌هایی که برای صدور ویزاهای مختلف اروپا از کشورهای این قاره به عمل می‌آید.

همچنین تاریخ پربار تمدن و تجربه جریان‌های مختلف فکری و علمی، اروپا را به متمایزترین قاره در این زمینه‌ها تبدیل کرده است؛ به صورتی که پس از رنسانس، در روند شکل‌گیری بسیاری از اصول عقاید نو و یافته‌های علمی، ردپای اروپاییان به چشم می‌خورد و همین تجربیات باارزش سبب پرش سریع‌تر اروپا به جهان مدرن و رشد اساسی تکنولوژی در کشورهای اروپایی شده است؛ اتفاقی که به دلیل حاکم بودن برخی عقاید بازدارنده، در سایر قاره‌ها مدت‌ها به تعویق افتاد.

همانطور که ذکر شد ایتالیا توری محبوب در میان تورهای اروپا محسوب می‌شود. چراکه این کشور ترکیبی از جاذبه‌های طبیعی و بکر، بناها و یادبودهای تاریخی مهم و فرهنگی جالب و غنی است که جذابیتش را برای توریست‌ها دو چندان کرده است.

سالانه عده زیادی از ایرانیان تصمیم می‌گیرند به ایتالیا سفر کنند از این رو برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا و دریافت روادید توریستی اقدام می‌کنند. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا توجه به چند نکته ضروری می‌نماید.

نکته اول اینکه سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا دوباره به حالت اینترنتی و آنلاین تبدیل شده است و شما جهت تعیین وقت سفارت خود می‌توانید از وب‌سایت سفارت ایتالیا اقدام به گرفتن وقت آنلاین نمائید. نکته دوم اینکه سیستم نوبت‌دهی آنلاین سفارت ایتالیا بصورت تصادفی و بدون هماهنگی قبلی آزاد خواهد شد. بنابراین و با توجه به نکات بالا دقت داشته باشید که اگر متقاضی روادید توریستی و فرهنگی برای کشور ایتالیا هستید به‌هیچ‌عنوان جهت تعیین وقت قبلی، حضوری به سفارت نروید.

آژانس مسافرتی سالیان سفر برای راحتی حال گردشگران در صورت درخواست آنها مراحل اخذ وقت سفارت ایتالیا را طی می‌کند و  با توجه به مراجعه زیاد متقاضیان، خود را موظف به همکاری جهت گرفتن و تعیین وقت برای شما می‌داند.

منبع: آگهی تبلیغاتی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه