خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار املش:

اتمام پروژه شلمان – املش نیازمند تخصیص اعتبار ملی است

فرماندار املش گفت: اتمام پروژه شلمان – املش مستلزم نگاه ویژه وزیر راه و مدیر کل محترم راه استان به آن برای تأمین ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

اتمام پروژه شلمان – املش نیازمند تخصیص اعتبار ملی است

یونس محمودی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره بازدید روز گذشته مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پروژه‌های شهرستان املش اظهار داشت: آقای خاوری چهارمین مدیر کلی بودند که بر اساس دستور استاندار محترم از شهرستان املش بازدید کرده‌اند.

وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی در جریان این بازدید از پروژه راه شلمان – املش بازدید کرد.

فرماندار املش با بیان اینکه کارگروه بررسی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان در جریان سفر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در محل ساختمان فرمانداری تشکیل شد گفت: پل‌های تخریبی شهرستان و کمربندی شهر املش هم در جریان این سفر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدواریم این جلسه منجر به خروج از بن‌بست‌های اجرایی با تأمین اعتبار برای پروژه‌ها شود.

محمودی ادامه داد: در کمیته تشکیل شده ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی درباره پروژه‌های شلمان – املش افزود: این پروژه را از پروژه‌های شاخص و محوری شهرستان است که کد اعتباری ملی دارد و مستلزم آن است که وزیر محترم راه و مدیر کل محترم راه استان به آن توجه ویژه داشته باشند و باید از طریق تأمین اعتبارات ملی تکمیل شود.

فرماندار املش با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۹ شروع شده بود گفت: پروژه شلمان – املش حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن ۱۴ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

محمودی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های برای تأمین مصالح متوقف شده است اظهار کرد: ما باید با رعایت موازین قانونی و حقوقی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه