مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

جانفشانی مدافعان حرم، شر داعش را از سر کشورمان دور کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم، شر داعش و نیروهای تکفیری را از کشور دور کرد.

جانفشانی مدافعان حرم، شر داعش را از سر کشورمان دور کرد

به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری عصر امروز در آیین تکریم و تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم شهرستان رشت اظهار داشت: تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از مصادیق عملی ترویج ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدای مدافع حرم، افزود: ما زمانی می‌توانیم جایگاه شهدای مدافع حرم را درک کنیم که بدانیم چه خطری را شهدای و رزمندگان مدافع حرم از کشور رفع کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه جان‌فشانی شهدای مدافع حرم شر داعش و نیروهای تکفیری را از کشور دور کرده‌اند، گفت: شهدای مدافع حرم با ایمان بالا، ولایتمداری و بصیرت خود توانستند نیت شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و آنها را به نابودی بکشانند که این فرهنگ بر خواسته از فرهنگ عاشورا است.

پاکاری با تاکید بر اینکه باید ممنون شهدا بود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب ویژگی‌های زیادی را در رابطه با شهدای مدافع حرم ذکر می‌کنند که دشمن‌شناسی، بصیرت و شاخت دقیق از موقعیت کشور از مهم‌ترین آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید با خدمت گذاری صحیح ارزش شهدا حفظ شود، گفت: امیدواریم با عملکرد صحیح و بجا و با بهره‌گیری از همه توان در خدمت جامعه شهدا و ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه