رئیس بسیج سازندگی؛

آغاز ساخت هزاران خانه با رمز یا زینب (س)/ استقرار ۵۸۰۰ پاسدار و بسیجی در ۳۱ مقر در مناطق زلزله‌زده

رئیس بسیج سازندگی با اعلام خبر حضور ۵۸۰۰ پاسدار و بسیجی در مناطق زلزله‌زده از آغاز ساخت هزاران مسکن برای زلزله‌زدگان خبر داد.

آغاز ساخت هزاران خانه با رمز یا زینب (س)/ استقرار ۵۸۰۰ پاسدار و بسیجی در ۳۱ مقر در مناطق زلزله‌زده

به گزارش ۸دی؛ سردار غلامی رئیس بسیج سازندگی در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰۰ منزل مددجویان بهزیستی توسط سپاه اظهار داشت: ما اکنون در ابتدای راه برای رسیدگی به اوضاع مناطق زلزله زده هستیم. تا کنون هر امدادی که بوده برای شرایط اضطرار بوده است. سپاه پاسداران انقلاب تا بازسازی کامل این مناطق در کنار مردم خواهد بود.

با توجه به اینکه نظر دولت محترم در واگذاری ساخت و ساز منازل تخریب شده به خود مردم بود اما مددجویان بهزیستی که ولی نعمتان ما هستند این توانایی را ندارند و ما در کنار انها خواهیم بود.

به جز سپاه استان کرمانشاه ۳۱ سپاه استانی دیگر در منطقه برای رسیدن شهرستانهای زلزله زده به شرایط مطلوب حضور دارند و کار بازسازی را انجام خواهند داد.

مدعی نیستیم که برای مردم کار بزرگی انجام دادیم اما با تمام توان ۵۸۰۰ نیروی بسیجی و پاسدار را در ۳۱ منقر در مناطق زلزله زده مستقر کردیم تا با بهره گیری از اقشار متخصص بسیج و تجربه ای که در سازندگی داریم دین خود را اندکی ادا کنیم.

با تیم های تخصصی خود و با رمز “یا زینب کبری (س)” به یمن این روزها که روز پیروزی مقاومت اسلامی است کار سازندگی را آغاز می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه