عراق سهمیه خود را به خاطر سهل انگاری از دست داد!/ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ می ماند؟!

وبسایت رسمی برنامه نود – عراق سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا پس از آنکه با تلاش به دست آورده بود ولی با سهل انگاری فدراسیون فوتبال این کشور از دست داد.

عراق سهمیه خود را به خاطر سهل انگاری از دست داد!/ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ می ماند؟!

به گزارش ۸دی به نقل از نود ، روزنامه «فوتبال» عراق از منابع آگاه خبر داد که شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیداری که با مسئولان ورزش عراق داشته است خبر شوکه کننده ای را به آنها داده است.

 

این خبر شوکه کننده حذف دوباره سهمیه یک + نصف عراق است و دو تیم الزوراء و نیرو هوایی که ماه گذشته مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از سوی کمیته برگزاری مسابقات بعد از چندین سال کسب کرده بودند، محروم شدند. AFC دلیل محرومیت عراق را جواب ندادن فدراسیون عراق به نامه ها و مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد.

البته این خبر برای باشگاه های ایران خوشحال کننده است زیرا سهمیه ایران در فصل گذشته نیز ۲+۲ بود ولی با محرومیت عراق از حضور در این مسابقات، نصف سهمیه این کشور به ایران داده شد تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ بماند. با توجه به قرار گرفتن رده باشگاهی ایران در رده هفتم اگر در رده بندی جدید AFC جایگاه ایران تغییر نکند مثل سال گذشته سهمیه عراق به ایران داده می شود و در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا ایران با سهمیه ۳+۱ حضور خواهد یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه